تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت هایدربرگ پس از 32 سال ماشین‌های به روز خود را به ایران می‌آورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شرکت هایدربرگ پس از 32 سال ماشین‌های به روز خود را به ایران می‌آورد
شرکت هایدربرگ به عنوان یکی از شناخته‌ترین شرکت‌های تولید کننده ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چاپ، پس از 32 سال و در قالب حضور در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ماشین‌آلات به روز خود را به ایران می‌آورد.


به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاضر در محل برگزاری نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران که امروز در اتاق اصناف تهران برگزار شد.


احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان پس از ابراز خوشحالی نسبت به این که نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال نسبت به سال‌های گذشته در وضعیت بهتری برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم دی ماه تا پنجم دی ماه در چهارده سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در حال حاضر متراژ اختصاص یافته به شرکت‌های داخلی 19 هزار متر و متراژ اختصاص داده شده به شرکت‌های خارجی 2 هزار متر است و وسعت فضای ناخالص در بیست دومین نمایشگاه 42 هزار متر است.


رئیس لیتوگرافان افزود: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال نسبت به سال گذشته بیست درصد افزایش داشته و سه سالن 6، 7 و 27 به آن افزوده شدند.


ابوالحسنی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد شرکت‌های خارجی ثبت نام کرده در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران بیشتر از سال‌های گذشته است و کشورهایی چون آلمان، چین، دانمارک، ژاپن، کره، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند،‌ ترکیه، سوئیس و برزیل در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.


ابوالحسنی ادامه داد: هم اکنون 750 شرکت داخلی و خارجی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ثبت نام کرده‌اند که 120 تا 130 عدد از آنها خارجی هستند.


رئیس اتحادیه لیتوگرافان تصریح کرد: افتتاحیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور شرکت هایدربرگ در بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران اشاره کرد و گفت: این شرکت پس از سی و دو سال برای اولین بار با تمام تجهیزات خود در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شود و سالنی به آن اختصاص یافته تا بازدیدکنندگان بتوانند ساعت به ساعت با کار ماشین‌های به روز تولید شده توسط شرکت هایدربرگ آشنا شوند.


ابوالحسنی ادامه داد: اتحادیه چاپخانه‌داران کردستان عراق نیز امسال به طور کامل و در قالب هیئت هشت نفره در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند؛ زیرا به نظر ما کردستان عراق منطقه‌ای است که می‌توان به راحتی در آن بازاری برای محصولات چاپی ایران به وجود آورد.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 





خبر در حال تکمیل است.........





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اتحادیه صادر کنندگان مشاور نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شد
برگزیده‌های پانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ معرفی شدند
نمایشگاه چاپ تهران از ریل خارج نشده است
حميد صافدل: محدوديتي در ثبت سفارش كاغذ و مقوا نداريم
افزايش 10 درصدي قيمت كاغذ/سهم 5/4 درصدي ايران از بازار جهاني كاغذ
برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ تجلیل شدند
صدای صنعت چاپ در تمامی کشور طنین انداز شود
سرپرست معاونت امور فرهنگي از چاپخانه هاي استان قزوين بازديد كرد
امضاي تفاهم‌نامه حمايتي صنعت چاپ توسط معاونين وزارتخانه‌هاي ارشاد و صنعت، معدن و تجارت





۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن