تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815747950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگيري 2 زن شيك‌پوش از مرد پولدار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زورگيري 2 زن شيك‌پوش از مرد پولدار
دو زن شيك‌پوش كه با فريب مرد پولدار اموالش را سرقت كرده بودند در جاده چالوس به دام افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، روز جمعه ششم آذر ماه مردي به اداره پليس آگاهي رفت و از دو زن شيك پوش به اتهام زورگيري شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: ساعتي قبل مي‌خواستم از باجه عابربانكي نزديك خانه‌ام در غرب تهران پول بردارم كه زن شيك پوشي به من نزديك شد و گفت قصد دارد 200 هزار تومان به حساب يكي از بستگانش واريز كند اما داخل كارتش پولي ندارد. او چهار عدد چك پول 50 هزار توماني به من نشان داد و خواست اين مبلغ را از كارتم به حساب مورد نظر انتقال دهم. من به او اعتماد كردم و اين مبلغ را به شماره كارتی كه داده بود واريز كردم اما او پولي به من نداد و پيشنهاد داد سوار خودروي دوستش شوم كه كنار خيابان پارك شده بود. من هم سوار خودروي 206 شدم كه راننده آن زن جواني بود. وقتي به راه افتاديم زن جوان با من شروع به حرف زدن كرد تا اينكه به خيابان خلوتي رسيديم و راننده خودرو را نگه داشت. فكر كردم قصد دارد پولم را بدهد اما ناگهان چاقويي از كيفش بيرون آورد و به پهلويم گذاشت. زن جوان تهديد كرد هر چه اموال با ارزش و پول دارم به آنها بدهم و من هم از ترس كيفم كه داخل آن پول بود به همراه تبلت، ساعت و طلاهايم را به آنها دادم و بعد از سرقت اموالم مرا به بيرون ماشين پرتاب كردند.

    دستگيري متهمان در جاده چالوس
با طرح اين شكايت پرونده براي رسيدگي به دستور بازپرس شعبه 5 دادسراي ناحيه 34 در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در نخستين گام شماره حساب كارتي را كه شاكي به آن پول واريز كرده بود بررسي كردند كه مشخص شد اين حساب متعلق به مجرم سابقه داري به نام شهين است كه به تازگي از زندان آزاد شده است. مأموران وقتي براي دستگيري متهم به مخفيگاه وي رفتند دريافتند اين متهم مخفيگاه خود را تغيير داده و مدتي است همراه زن ديگري سرقت مي‌كند.
 پس از اين مأموران پليس در تحقيقات تخصصي موفق شدند رد اين متهم سابقه‌دار را در جاده چالوس بزنند و وي را هشتم آذر ماه پس از شش ماه فرار دستگير كنند.
متهم در نخستين بازجويي‌ها به جرم خود اقرار و همدست خود را به نام شهره معرفي كرد، پس از آن مأموران شهره را دستگير كردند.
صبح ديروز دو متهم مقابل قاضي پرونده بازجويي شدند. شهره در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت: مدتي قبل با شهين آشنا شدم. ما با هم دوست صميمي شديم و با هم به تفريح مي‌رفتيم.
روز حادثه وقتي اين مرد را كنار دستگاه خودپرداز مشاهده كرديم وسوسه شديم اموالش را سرقت كنيم. بعد از آن بود كه شهين سراغ او رفت و با چرب زباني او را فريب داد. وقتي سوار خودروي من شد او را تهديد و اموالش را سرقت كرديم. وي در پايان گفت: پس از زورگيري،   پولي را كه به‌دست آورديم خرج خوشگذراني و تفريح كرديم.  دو متهم به دستور بازپرس پرونده براي تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفتند. قاضي پرونده از شهروندان خواست چنانچه بدين شيوه در دام دو سارق زن گرفتار شده‌اند براي شكايت به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران يا شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن