تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803109294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
کد خبر: ۵۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ - 07 December 2015


اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت روز 10 آذر ماه 94  در مرکز همایش های رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور قائم مقام موسسه کوثر در این جشنواره اظهار داشت: سپاس خداوند منان را که توانستیم با لطف و عنایتش و استعانت از نام زیبای کوثر این موسسه را به عنوان یکی از نهادھای ارزش محور در سیستم پولی و بانکی کشور معرفی نماییم.

وی با اشاره به سخنان دکتر شریعتی گفت: خانه علي(ع) و زهرا(س) از با فضيلت‏ترين خانه‌هاى انبياء محسوب مى‏شود. فاطمه، يك "زن" بود، آن‌چنان كه اسلام مي‌خواهد كه زن باشد. تصوير سيماي او را پيامبر خود رسم كرده بود. وي در همه‌ي ابعاد گوناگون"زن بودن" نمونه شده بود.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نقش بی بدیل زن در ایفای وظایف مادری، همسری و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: شبکه بانکی کشور در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان اقدامات متعددی از قبیل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تامین مسکن به انجام رسانده است.

وی افزود: علیرغم محدودیت منابع ارزان قیمت در موسسه اعتباری کوثر اعطای وام ازدواج به منظور خدمتگزاری به هم میهنان گرامی به ویژه جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

فهیمی پور اظهارداشت: با درج  نام موسسه اعتباری کوثر در سایت بانک مرکزی به عنوان یکی از موسسات عامل اعطای وام ازدواج، زوج های جوان می توانند با انتخاب موسسه اعتباری کوثر و مراجعه به شعب منتخب ما در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده و دریافت وام ازدواج اقدام نمایند.

وی جایگاه موسسه اعتباری کوثر را در نظام بانکی کشور بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: موسسه اعتباری کوثر با فعالیت 350 شعبه موسسه در سراسر کشور جایگاه خوبی در نظام بانکی کشور دارد.

قائم مقام موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان ساخت: به منظور تکریم مقام والای حضرت زهرا(س) و با هدف ترویج فرهنگ انتخاب اسماء نیکو برای فرزندان ایران زمین، موسسه اعتباری کوثر برای تمامی نوزادانی که از 15شهریور ماه 1393 تا اطلاع ثانوی متولد شده و خواهند شد و نام زیبای کوثر را برمی گزینند ، حسابی به نامشان به مبلغ  2.000.000ریال افتتاح و اهداء خواهد کرد و انشاءالله این عزیزان با کمک موسسه و همت والدینشان از مشتریان با برکت موسسه اعتباری کوثر خواهند شد .

قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران نیز در این جشنواره اظهارداشت: موسسه اعتباری کوثر همگام با سیاست خود مبنی بر حمایت از بخش های مختلف اقتصادی کشور، اقدام به اعطاء تسهیلات تا سقف 2 میلیارد ریال به پزشکان، اعضاء هیئت علمی دانشگاه های دولتی و آزاد، مهندسین، وکلاء، کارشناسان رسمی دادگستری و ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه و سردفتران اسناد رسمی، که بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی جامعه را در بر می گیرند، در قالب "طرح فرهیختگان" نموده است.

وی افزود: تسهیلات مزبور در قالب فروش اقساطی و جهت خرید دفتر کار، مطب، لوازم و تجهیزات مربوط به دفاتر و تجهیزات پزشکی و بدون نیاز به وثیقه ملکی می باشد.




























 دکتر رضا پایدار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران نیز در نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی گفت: زایمان طبیعی در کشورهای پیشرفته شیوع خوبی داشته و بر اساس آمار، 80 تا 85 درصد تولدها در این کشورها طبیعی است.

وی افزود: به علت رواج یک فرهنگ اشتباه در میان مادران ایرانی، زایمان طبیعی در ایران 50 تا 60 درصد کاهش داده است. تغییر این فرهنگ منجر به کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از سزارین در کشور می شود و این امر خود به خود به افزایش شاخص های بهداشتی کمک می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت گفت: امیدوارم یکی از بسته های این طرح که ترویج زایمان طبیعی است به افزایش میزان زایمان طبیعی بیانجامد.

گفتنی است؛ موسسه اعتباری کوثر با افتتاح 300 فقره حساب قرض الحسنه برای زنان باردار حاضر در این جشنواره، برگزاری دو مرحله قرعه کشی و اهداء50 فقره کارت هدیه به برگزیدگان و برپایی دو غرفه نمایشگاهی در اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی مشارکت نموده است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن