تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجويان: آقاي رئيس‌جمهور! مي‌ترسيم دولت ركود بمانيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دانشجويان: آقاي رئيس‌جمهور! مي‌ترسيم دولت ركود بمانيد
مراسم روز دانشجو صبح روز 16 آذرماه با حضور حسن روحاني، رئيس‌جمهور كشورمان در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد و سخنان دانشجويان با حاشيه‌هايي همراه بود.


 مراسم روز دانشجو صبح روز 16 آذرماه با حضور حسن روحاني، رئيس‌جمهور كشورمان در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد و سخنان دانشجويان با حاشيه‌هايي همراه بود.
در اين مراسم نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي به بيان نظرات خود در رابطه با مهم‌ترين مسائل كشور، همچون موضوعات اقتصادي، سياسي و مطالبات دانشجويي پرداختند. در روز برفي پايتخت 11 نماينده از طرف تشكل‌هاي دانشجويي به مدت چهار دقيقه صحبت كردند كه البته اين زمان كوتاه از ديد اين نمايندگان دانشجويي پنهان نماند و يكي از آنها خطاب به آقاي رئيس‌جمهور گفت: آقاي روحاني بعد از 800 روز چهار دقيقه به ما وقت رسيد!
مسئول بسيج دانشگاه شريف كه يك جاكليدي را هم به رئيس‌جمهور هديه داد اولين كسي بود كه پشت تريبون رفت و در سخنان خود ضمن گلايه از برخي اظهارات مشاوران رئيس‌جمهور گفت: آقاي رئيس‌جمهور، وقتي مشاور ارشد شما كه خود فارغ‌التحصيل اين دانشگاه است، مزيت رقابتي توليد صنعتي كشور را تنها در آبگوشت و قرمه‌سبزي مي‌پندارد و علنا هم اعلام مي‌كند، آيا اميدي براي دانشجوي جوان و مشتاق اين كشور باقي خواهد ماند؟
نماينده انجمن دانشجويان مستقل نيز انتقاد خود را از دولت آقاي روحاني اين گونه عنوان كرد كه آقاي رئيس‌جمهور هشت برابر آن صد روزي كه گفته بوديد مي‌گذرد اما آش  همان است و كاسه همان و امروز اگر نگاهي به شرايط كنوني داشته باشيم شما خود از دولت قبل انتقاد مي‌كرديد اما امروز احمدي‌نژادي‌ترين فرد در سپهر سياسي كشور هستيد.
دبير دفتر تحكيم وحدت نيز دانشجوي ديگري بود كه پشت تريبون رفت و گفت: اگر در حافظه تاريخي ملت ايران، دولت‌ آقاي هاشمي، دولت اقتصاد تكنوكراسي، دولت اصلاحات دولت سقوط فرهنگ و دولت احمدي‌نژاد، دولت اقتصاد تورمي ثبت شده است، اگر سفره معيشت مردم در وضع كنوني باقي بماند، دولت روحاني نيز دولت ركود لقب خواهد گرفت.
اما شعار مرگ بر فتنه‌گر دانشجويان زماني در دانشگاه شريف طنين انداخت كه نماينده انجمن اسلامي به پشت تريبون رفت و سخناني را مبني بر آزادي سران فتنه گفت و دانشجويان حاضر در اين مراسم يك صدا شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.
اما حاشيه جالب ديگر اين مراسم اين بود كه يكي از دانشجويان كه دو دقيقه به او فرصت داده شده بود كه صحبت كند و در حالي كه ساير نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي از فرصت چهار دقيقه‌اي برخوردار بودند پس از پايان دو دقيقه‌اش گفت: من از آقاي رئيس‌جمهور دو دقيقه وقت گرفته‌ام تا بتوانم همان چهار دقيقه را صحبت كنم!
در حين سخنراني رئيس‌جمهور دانشجويان شعار مي‌دادند كه صداي آقاي رئيس‌جمهور گرفت و وقتي كه مي‌خواست صحبتش را ادامه بدهد خطاب به دانشجويان گفت: شما شعار مي‌دهيد اما نمي‌دانم چرا صداي من مي‌گيرد!
يكي از كساني كه امروز در مراسم روز دانشجو با حضور روحاني حضور يافته بود، فرجي‌دانا، وزير سابق علوم بود كه يكي از نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي خطاب به رئيس‌جمهور گفت: آقاي روحاني شما كه گفته بوديد راه فرجي‌دانا ادامه مي‌يابد، پس چه شد؟
انتقاد از موضوع سياست خارجي كشور و تمركز تنها بر موضوع هسته‌اي و همچنين بحث اقتصاد و تحقق نيافتن شعارهاي اقتصادي آقاي روحاني از ديگر مطالبات دانشجويان بود كه زماني كه نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي اين عناوين را مطرح مي‌كردند با تشويق ممتد دانشجويان حاضر همراه بود.
تصوير شهداي هسته‌اي كشورمان روي ديوار‌هاي محل برگزاري  اين مراسم جلوه خاصي به مراسم 16 آذر امسال بخشيده بود.
* يكي از دانشجويان پوستري را با طرح‌هايي از سيب‌زميني‌هاي دفن شده، شهداي فاجعه منا و همچنين پاسپورت ايراني در دست داشت و خواستار رسيدگي مسئولان به اين سه موضوع شد.
* همچنين در انتهاي سالن برخي دانشجويان در حين سخنراني روحاني فرياد مي‌زدند زنده باد اصلاحات و در مقابل برخي از دانشجويان مي‌گفتند مرگ بر فتنه‌گر؛ اصلاحات زنده باد، روحاني پاينده باد از ديگر شعارهاي دانشجويان در اين مراسم بود.
* يكي ديگر از حاشيه‌هاي اين مراسم 16 وعده تحقق نيافته روحاني بود كه دانشجويان با در دست داشتن پوسترهايي آنها را مطرح كرده بودند و خواستار تحقق آنها شدند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن