تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز تهران-چابهار در بندرعباس نشست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرواز تهران-چابهار در بندرعباس نشست
پرواز شماره 384 هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) به مقصد تهران-بندرعباس-چابهار در ساعت 6.20 صبح امروز(دوشنبه) پس از نزدیک به هشت ساعت تاخیر از فرودگاه مهرآباد وارد بندرعباس شد اما از ادامه مسیر خودداری و مسافران خود را پیاده کرد.
آفتاب :  یک مسافر این پرواز که خود را محمدی معرفی کرد در این رابطه افزود: این پرواز ساعت 15.45 بعدازظهر امروز در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست؛ قرار بود پس از توقف 30 دقیقه ای در این فرودگاه عازم چابهار شود.


به گفته وی، تعداد 30 مسافر این پرواز که مقصد نهایی آنها چابهار بود در فرودگاه بندرعباس سرگردان مانده و هیچ مسئولی در این ارتباط پاسخگو نیست.


محمدی افزود: پاسخ خدمه پرواز یادشده به مسافران «دادن مابه التفاوت قیمت بلیت تا چابهار در آینده نزدیک» بود.


وی اضافه کرد: هوای مقصد این پرواز (چابهار) هیچگونه مشکلی از نظر حمل ونقل هوایی ندارد و کادر پروازی این هواپیما گفتند برای بازگشت به تهران مسافر دارند و نمی توانند به مقصد چابهار پرواز کنند.


مسافران این پرواز خواستار پاسخگویی به هنگام مسئولان در این زمینه شدند و تا زمان مخابره این خبر آنها در فرودگاه بندرعباس بلاتکلیف هستند.


روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این رابطه توضیح داد: براساس قانون هواپیمایی کشوری، پروازهای فرودگاه چابهار از ساعت 16 به بعد اجازه فرود ندارند؛ بنابراین هواپیمای یاد شده امکان پرواز به چابهار را نداشت.


به گزارش ایرنا، پیشتر در هفتم اردیبهشت ماه امسال، پرواز 384 تهران-بندرعباس-چابهار متعلق به شرکت ایران ایر به دلیل شرایط جوی در فرودگاه بندرعباس، از عزیمت به چابهار بازماند. 


تکرار شدن این مساله نشان می دهد، به مسافران این مسیر پروازی اطلاع رسانی دقیق و کاملی از قانون هواپیمایی کشوری درخصوص شرایط فرودگاه چابهار نشده است.






تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن