تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820331095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«م.ش»: هیچ نقشی در معرفی «ب.ز» به مجموعه نفت نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«م.ش»: هیچ نقشی در معرفی «ب.ز» به مجموعه نفت نداشتم
«م.ش»: هیچ نقشی در معرفی «ب.ز» به مجموعه نفت نداشتم متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی گفت: اگر به تاریخ‌های تقدم و تاخر ورود زنجانی به مجموعه نفت دقت کنید متوجه می‌شوید که من هیچ نقشی در معرفی وی به مجموعه نفت نداشتم.


به گزارش فرهنگ نیوز، «م.ش» در ادامه دفاعیات خود اظهار داشت: اگر به تاریخ‌های تقدم و تاخر ورود زنجانی به مجموعه نفت دقت کنید متوجه می‌شوید که من هیچ نقشی در معرفی وی به مجموعه نفت نداشتم.
 
وی تصریح کرد: زنجانی در تاریخ 25 فروردین ماه سال 91 با نامه بانک ملت به لوزان سوئیس رفت و با نظر «ک.د» و «س.ج » و به دلیل آشنایی که از قبل با وزیر وقت نفت داشت تاییدیه اخذ کرد.
 
وی با تاکید بر این که در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال 92 حساب HK نزد بانک FIIB افتتاح شد گفت: در تاریخ 24 اردیبهشت ماه همان سال نیز نخستین اعتبار اسنادی خرید نفت به شرکت SCT و ISO ابلاغ شد.
 
متهم ردیف دوم با بیان اینکه حتی اگر بر فرض محال من معرف زنجانی بوده باشم گفت: مگر بر اساس قانون معرفی افراد به یکدیگر و کارگزاری جرم است.
 
وی به جلسه‌ای که با «الف.و.د» اشاره کرد و گفت: من به خاطر منافع مادی در این جلسه حاضر نشدم و شخص آقای «الف.و.د» پس از جلسه به من گفت زنجانی فردی شناخته شده و مورد اعتماد است و قبلا هم خدمات زیادی را به قرارگاه خاتم ارائه کرده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به تحریم نفت در سال 91 و مشکلات پیش‌آمده در خصوص فروش نفت ایران، حمل و نقل و بیمه کردن نفتکش‌ها این فروشنده بود که اصرار به فروش داشت ویکی از سازمان‌ها صندوق بازنشستگی کارکنان نفت بود.
 
«م.ش» با بیان اینکه در آن جلسه هیچ قراردادی به امضا نرسید گفت: پس از آن جلسه هم زنجانی به من گفت: چون صندوق بازنشستگی کارکنان نفت غیرحرفه‌ای است نمی‌توانیم با آنها کار کنیم و بهتر است با شرکت HK و نیکو کار کنیم.
 
وی با بیان اینکه نخستین LC قبل از ملاقات من «الف.و.د» به شرکت نیکو ابلاغ شده بود گفت: مسئولان شرکت نفت موظف بودند که از بیت‌المال صیانت کنند، من به عنوان کسی که سال‌ها در اروپا مسئول بودم تا از طرف مقابل مطمئن نمی‌شدم با او کار نمی‌کردم حتی اگر وزیر به من دستور می‌داد.
 
«م.ش» در خصوص اظهارات «س.ج» در جلسات بازپرسی به عنوان شرکت نیکو و مدیرعامل سابق شرکت نفت گفت: من اگر زنده باشم این فرد را نه به خاطر اظهارات کذبی که داشت بلکه به جهت حفظ آبروی خود مورد تعقیب کیفری قرار می‌دهم.
 
وی گفت: من اگر چنین نفوذی داشتم برای خودم معاملات را می‌گرفتم در این لحظه قاضی صلواتی خطاب به متهم گفت اسم کسی را نبر و توهین نکن.
 
نماینده دادستان هم در خصوص اظهارات «م.ش» مبنی بر فشار به دستگاه قضایی برای تشکیل این پرونده گفت: گروه فشار چه کسانی هستند؟ این اظهارات نشر اکاذیب است.
 
متهم در پاسخ گفت: گروه فشار دولت بوده است.
 
قاضی در این لحظه گفت چرا هر وقت کم می‌‌آورید از دولت مایه می‌گذارید؟ شما باید در چارچوب کیفرخواست از خود دفاع کنید.
 
نماینده داستان هم گفت: آقای متهم به جای صحبت در مورد ماهیت دو جلسه است که درباره فلسفه و منطق بحث می‌کند.
 


منبع: فارس


94/9/16 - 14:58 - 2015-12-7 14:58:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن