تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین یادواره شهدای مهندس گیلان در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دومین یادواره شهدای مهندس گیلان در رشت برگزار شد مردم گیلان با حضور در مراسم دومین یادواره 151 شهید مهندس گیلان در رشت، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 15:21

خبرگزاری پانا+یادواره

 به گزارش پانا از گیلان،امام جمعه موقت رشت روز دوشنبه در این مراسم گفت: شهدای گرانقدر مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و شهدای مهندس کشور علم و ایمان را با هم درآمیختند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی افزود: عشق شهدا خدایی و الهی بود و آنها از بهترین فرزندان این کشور بودند که از خود گذشتند و جهاد در راه خدا را برگزیدند.
وی در ادامه با بیان اینکه همه باید پیرو ولایت و رهبری باشیم بیان کرد: امروز در جهان تمام کفار ، منافقین و کسانی که از دین بری هستند دور هم جمع شده اند تا راه خدا را مسدود کنند و نگذارند جمهوری اسلامی به اهداف خود برسد ولی یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب لرزه بر استکبار می اندازد.
امام جمعه موقت رشت گفت: در طول مبارزات مردم ایران با استکبار جهانی و به برکت خون شهدا، تاکنون آمریکا نتوانست به هیچ یک از اهداف خود در منطقه دست یابد و تاکنون در رسیدن به مقاصد خود ناکام مانده است.
وی در ادامه با اشاره به روز 16آذر روز دانشجو اظهار داشت: سه تن از بهترین مهندسان کشور در سال 1332در مقابل ورود بیگانگان به دانشگاه ایستادند جان خود را از دست دادند ولی تسلیم نشدند و با ذلت مبارزه کردند.
معاون اجرایی و مسئول بسیج مهندسی عمران سپاه قدس گیلان در ادامه این نشست اظهار داشت:در طول دوران جنگ تحمیلی اولین شعار مهندسان در جنگ شعار می توانیم بود که با ساخت پل های بزرگ و تاکتیکی در عمل این شعار را ثابت کردند.
سرهنگ پاسدار باباپور خاطرنشان کرد: 30کشور استکباری ایران را در زمان جنگ تحریم کردند ولی مهندسان این کشور توانستند با خلاقیت و نوآوری پیروزی های بزرگ بدست آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن