تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان شهرستان قزوین: دانشجویان آرمان های شهدای 16 آذر را حفظ کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دادستان شهرستان قزوین: دانشجویان آرمان های شهدای 16 آذر را حفظ کنند استان‌ها > قزوین - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین دانشجویان را قشر بیدار جامعه دانست و از آنها خواست مراقبت کنند تا آرمان شهدای 16 آذر به انحراف کشیده نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی بیان داشت: امروز روز 16 آذر به نام روز دانشجو نام گرفته است.
وی ادامه داد: در چنین روز شهدایی به لقاء الهی پیوستند که امیدواریم این شهداء نیز با شهدای کربلا محشور شوند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین اضافه کرد: گرامیداشت این روز یعنی رهرو آرمان هایی که شهدای 16 آذر باشیم، یعنی باید مراقبت کنیم تا از این آرمان ها انحراف پیدا نکینم.
وی افزود: گاهی برخی اتفاقات در تاریخ وجود دارد که آن رخداد می تواند مبنایی شود؛ به عنوان نمونه 16 آذر هم رخدادی است که اتفاق افتاد و امروز این رخداد به نام روز دانشجو نامگذاری شده است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: اختصاص این روز نباید شعاری باشد بلکه این نامگذاری تنها فرصتی باشد تا آن آرمان ها را فراموش نکنیم.
وی اعلام کرد: دشمن تلاش می کند تا این روز و روزهای این چنین را به سمت انحراف بکشاند از این رو باید مراقب اهداف و آرمان های شهدایمان باشیم و در این جهت حرکت کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: روز 16 آذر روز دانشجو روز بصیرت و بیداری دانشجویان در برهه تاریخ انقلاب اسلامی و روزبصیرت و روشنگری و روشن بینی در دانشگاه ها است که امیدواریم در استان قزوین نیز این مهم حاکمیت داشته باشد.
وی یادآورشد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دانشجویان باید قدر جایگاه دانشگاه و دانشجویی خود را بدانند.

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




دوشنبه 16 آذر 1394 - 14:43:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن