تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814773249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میادین رزم، دانشگاه خودشناسی برای شهدا بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان جنوبی: میادین رزم، دانشگاه خودشناسی برای شهدا بود استاندار خراسان جنوبی شهدا را الگوی بشریت دانست و گفت: شهدای دانشجو با قرار گرفتن در میادین رزم درس خودشناسی و خداشناسی به همه علما و فضلا دادند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+

به گزار‌ش خبرگزاری  پانا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار همزمان با فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه روز دانشجو با دو تن از خانواده های شهدای دانشجوی دوران ۸ سال دفاع مقدس دیدار كرد و از نزدیك در جریان مسائل، مشكلات و درخواست های آنان قرار گرفت.
 
وی شهدا را الگوی بشریت دانست و تصریح كرد: شهدای دانشجو با قرار گرفتن در میادین رزم درس خودشناسی و خداشناسی به همه علما و فضلا دادند.
 
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: شهدای دانشجو بعد از اینكه در آن زمان احساس كردند ادای دین در جبهه های نبرد حق علیه باطل انجام می شود مشتاقانه دعوت امام راحل را لبیك گفته و در مسیر پر افتخار شهادت گام برداشتند.
 
وی با بیان اینكه شهدای عزیز راه ایثار و شهادت را آگاهانه، مخلصانه و متعهدانه انتخاب كردند یادآورشد: این عزیزان با آگاهی از تمامی خطراتی كه در این مسیر قرار دارد برای دفاع از كیان ایران عزیز و ارزش های ناب اسلامی سر از پای نمی شناختند.
 
خدمتگزار به نقش مهم و خطیر خانواده های شهدا در این زمینه اشاره كرد و ادامه داد: این عزیزان نیز با اخلاص ،پاكی تعهده و تدین عمیق قلبی و باور و اعتقادی درونی، ایثارگان و شهدای عزیز را حمایت و پشتیبابی كرده و در مسیری كه انتخاب كرده بودند آنها را تنها نگذاشتند.
 
وی خدمت به خانواده های شهدا را افتخاری بزرگ و الهی برشمرد و یادآورشد: همه مسئولین باید از تمامی توان كاری و اداری خود برای ارائه بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده های آنان استفاده كنند.
 
این گزارش حاكیست، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته با خانواده شهید علی یوسفی كه در ۴ دی ماه ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت رسیده بود و نیز محمدرضا محمودزاده واشان كه در ۹ آذرماه ۱۳۶۵ به شهادت رسیده بود و سید علی رمضانی كه در ۳۰ خرداد ماه ۱۳۶۳ به فیض عظیم شهادت نائل شده بود دیدار كرد و در جریان مسائل، مشكلات و درخواست های آنان قرار گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن