تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم توجهی به تجاری سازی از دلایل عقب ماندگی صنعت نرم افزاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- دبیر شورای راهبری نرم افزارهای بومی بر لزوم گسترش بازار و توانمندسازی صنعت نرم افزاری تاکید کرد و گفت: کم توجهی به تجاری سازی از دلایل عقب ماندگی این صنعت است.
آرش معبودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، تجاری سازی، مسائل حقوقی و نیروی انسانی متخصص را سه چالش اصلی این صنعت دانست و گفت: در تلاش هستیم تا این موانع برطرف شود.
وی شناسایی کاستی ها و اقدامات لازم برای رفع آنها را از برنامه اصلی این مجموعه اعلام کرد و افرود: هر چند در زمینه تجاری سازی صنعت نرم افزاری مشکل داریم، اما یکی از موضوعات اصلی این شورا، تقویت این موضوع است تا آن را در صنعت نرم افزاری نهادینه کنیم.
وی با اشاره به اینکه عموم تولیدات داخلی شرکت های نرم افزاری مبتنی بر نیاز بازار روز دنیا نیست، اظهار کرد: این شرکت ها فنی و تخصصی هستند و در کنار آنها لازم است مجموعه هائی قرار داشته باشند تا تجاری سازی و راه نفوذ به بازار را به نحو مطلوب انجام دهند.
معبودی، تجاری سازی و راه نفوذ به بازار را یکی از موضوعات مغفول مانده برای شرکت های نوپا در صنعت نرم افزاری اعلام کرد و گفت: شرکت های این صنعت باید مورد حمایت و پشتیبانی مناسب قرار گیرند تا بتوانند طرح ها و محصولات مناسب را براساس نیاز بازار تولید کنند.
وی بیان کرد: نیازسنجی بازار باید به نحوه مطلوب از سوی شرکت های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
کم توجهی به تجاری سازی از دلایل عقب ماندگی صنعت نرم افزاری است






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن