تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820686560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در بخش صادرات صنعت برق داریم


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس هیئت مدیره سندیکای برق گفت: در صورت برطرف شدن مشکلات بر سر راه تولید و صادرات، می توانیم از ظرفیت های استفاده نشده بسیاری که در بخش صادرات صنعت برق داریم، استفاده کنیم.
به گزارش بسیج ، علیرضا کلاهی اظهار داشت: کشورهای اطراف ایران از جمله عراق، افغانستان و پاکستان، نیاز مبرمی به برق تولیدی ایران دارند و علاوه بر این، تقاضای بسیاری در این کشورها برای نوسازی شبکه های فرسوده و احداث تأسیسات و شبکه های جدید برق وجود دارد.
وی با بیان اینکه بخشی از این نیازها با اعلام دولت این کشورها به مناقصه می رود، گفت: در بخش صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق می توانیم بسیار بیش از آنچه در حال حاضر صادرات به کشورهای همسایه داریم، صادرات داشته باشیم و در بخش صادرات برق نیز بازاری با قدرت جذب بالا در منطقه وجود دارد.
رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق تصریح کرد: صادرات حیات صنعت برق است و پویایی این صنعت را تضمین می کند، دولت باید بیش از پیش مشکلات بر سر راه توسعه صادرات برق و صادرات خدمات فنی و مهندسی این صنعت را بردارد چرا که امروز بخش خصوصی برای فعال بودن در بازار کشورهای همسایه بیش از آنکه با مشکلات خارجی مواجه باشد، با مشکلات داخلی دست به گریبان است.
وی ادامه داد: تسهیلات بانکی با سود زیاد، عدم دریافت به موقع مطالبات بخش خصوصی از سوی دولت، عدم استفاده دولت از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن