تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریزش کوه درمحور پلدختر – معمولان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خرم آباد - ایرنا - فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر گفت: ریزش کوه در جاده پلدختر – معمولان در استان لرستان موجب شد که حرکت خودروها در این محور به کندی صورت گیرد .
سرگرد غلامحسین قبادی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،افزود: ریزش کوه در این محور در ساعات اولیه روز صورت گرفت که در این حادثه ، سه تخته سنگ بزرگ بر روی جاده سقوط کرد و موجب شد تا حرکت خودروها در جاده پلدختر – خرم آباد حدفاصل پلدختر به معمولان به کندی صورت گیرد .
وی گفت: بلافاصله نیروهای پلیس راه در صحنه حاضر و به اداره راه و شهرسازی شهرستان پلدختر اطلاع داده شد ولی با توجه به اینکه سنگ های فرو ریخته بزرگ بودند و امکان جابجایی آنها مقدور نبود، از اداره راه مرکز استان درخواست کمک شد.
سرگرد قبادی، با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته ، افزود:جاده پلدختر – معمولان با تلاش نیروهای پلیس راه تنگ تیر و عوامل راهداری پلدختر و مرکز استان با گذشت هشت ساعت جاده بازگشایی و تردد به حالت عادی درآمد و عبور و مرور در این محور روان صورت گرفت .
فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر ،از رانندگانی که قصد سفر و رفت و آمد در محور پلدختر – خرم آباد را دارند خواست به دلیل سردی هوا با تجهیزات گرمایشی و امکانات کامل عبور کنند.
7272/6001 شبد ** 1095 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
ریزش کوه درمحور پلدختر – معمولان






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن