تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکسان سازی نرخ ارز؛ ۶ ماه پس از لغو تحریم ها | پیش بینی رشد اقتصادی ۵ درصدی


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی درباره یکسان سازی نرخ ارز گفت: فکر می کنم حداکثر شش ماه پس از لغو تحریم ها، رسماً نرخ یکسان ارز را خواهیم داشت.
ولی الله سیف افزود: یکی از پیش نیازهای تثبیت نرخ ارز ارتباطات بین المللی مناسب است که سرعت جابجایی منابع را داشته باشیم، و پس از برداشتن تحریم ها این کار عملی می شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سوئد مانند سایر کشورهای اروپایی علاقمند است که ارتباطات اقتصادی و تجاری خود را با ایران شروع کند و به حجم قابل توجهی برساند.
ولی الله سیف پس از دیدار با وزیر امور شرکتها و نوآوری سوئد، افزود: با توجه به سابقه روابط دو کشور و ظرفیتهای آنها پیش بینی می کنیم این روابط در شرایط مطلوبی قرار گیرد.
وی گفت: روابط دو کشور با نگاه متفاوت به گذشته به سمت سرمایه گذاریهای مشترک برای تولید کالاهایی برای عرضه در بازار بزرگ منطقه نیل خواهد کرد .
کارگروهی برای بررسی سوئیفت بین بانکی
رئیس کل بانک مرکزی درباره اجرای سوئیفت بین بانکهای ایران و کشورهای دیگر به صدا و سیما گفت: در حال حاضر کارگروهی در بانک مرکزی مشغول فعالیت است که بتواند مقدمات این کار را آماده کند.
ولی الله سیف افزود: بانکهای ما پیش از این رابطه خوبی با بانکهای اروپایی داشته اند و به محض آنکه بانکهای ما از تحریم خارج شود بطور اتوماتیک می ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]

یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن