تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814668481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی بستگی به همت پژوهشگران دارد/ امروز خیلی از پژوهش ها در دانشگاه ها خاک می خورند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: صادقلو گفت: متأسفانه امروز خیلی از پژوهش ها در دانشگاه ها خاک می خورند و توجهی به تأثیر استانی، ملی و بین المللی پژوهش ها نمی شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  «دانشجو سلام»؛ صادقلو استاندار گلستان عصرروز گذشته در آئین افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد گفت: در هفته پژوهش باید به شاخص ها و تازه های پژوهشی توجه شود و در این گونه مراسمات عملکرد این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد.
صادقلو با اشاره به اینکه اسلام مقوله علم و پژوهش را با ادبیات استراتژیک عرضه و طراحی نمود افزود: در اسلام طلب علم فریضه است و در فراگیری دانش محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.
رئیس ستاد هفته پژوهش استان با بیان این مطلب که دانشگاه با مدیریت نسل اول و دوم به نتیجه نخواهد رسید خاطرنشان کرد: پویایی دانشگاه در مدیریت نسل سوم و چهارم است و در نسل چهارم شاخص تنها پژوهش نیست نوآوری نیز مطرح می باشد.
استاندار گلستان با بیان این مطلب که متأسفانه خیلی از پژوهش ها بدلیل عدم کارآیی در دانشگاهها خاک می خورند گفت: پژوهش ها باید مدیریت شوند و به تأثیر استانی،ملی و بین المللی آن توجه شود.
این مقام ارشد استانی متذکر شد: 85 درصد بودجه استانی صرف حقوق کارمندان می شود ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
اقتصاد مقاومتی بستگی به همت پژوهشگران دارد/ امروز خیلی از پژوهش ها در دانشگاه ها خاک می خورند






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن