تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813234767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان اصفهان با پرداخت ماليات بودجه ۱۱ استان را تأمين مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استان اصفهان با پرداخت ماليات بودجه ۱۱ استان را تأمين مي‌كند
استاندار اصفهان اعلام کرد: اين استان با پرداخت ماليات بودجه ۱۱ استان را تأمين مي‌كند اما از نظر دريافت بودجه دولتي در رده‌ ي يكي به آخر قرار دارد.
رسول زرگرپور در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري دوران پساتحريم در حوزه گردشگري اصفهان كه با حضور معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري سازمان مراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور برگزار شد، اظهار داشت: موضوع گردشگري، صنايع‌دستي و ميراث‌فرهنگي براي اصفهان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
زرگرپور با بيان اينكه اصفهان تنها استان كشور است كه برنامه آمايش سرزمين دارد، افزود: بسياري از مشكلات حال حاضر اصفهان در بخش هاي آلودگي هوا، مشكلات زاينده‌رود و آلودگي خاك و بسياري مشكلات ديگر ... به دليل نبود سند بالادستي و برنامه ي آمايش سرزمين در سال هاي گذشته بوده است.
استاندار اصفهان تصريح كرد: در سند آمايش، ارتقاي صنعت و كشاورزي محورهاي توسعه نيست بلكه توسعه استان در قالب يك برنامه‌ريزي علمي بر سه محور علم و فناوري، گردشگري و ارتقاي هنر متمركز شده است.
وي با بيان اينكه اصفهان در حوزه هاي علمي و دانشگاهي دومين استان كشور است، گفت: با توجه به اينكه مجوز ايجاد كريدور علم و فناوري گرفته شده است؛ توسعه ي علم و فناوري با ايجاد كريدور علمي و تحقيقاتي ، براي توسعه استان در نظر گرفته شده است.
زرگرپور با اشاره به اينكه استان اصفهان در حوزه گردشگري ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل زيادي دارد، گفت: افزايش روز افزون ورود گردشگران خارجي و سفر بيش از ۹۶ هيات سياسي بلندپايه و ۸۰ هيات بلند پايه اقتصادي از كشورهاي مختلف به اصفهان در سايه برقراري ارتباط عزتمندانه دولت تدبير و اميد با كشورهاي جهان، نشاندهنده ظرفيت هاي اصفهان در اين حوزه است.
زرگرپور در ادامه به محور ارتقاي هنر اشاره كرد و گفت: نگاهي به نام‌ها و ستاره هاي درخشان هنر اين كشور نشان مي‌دهد جايگاه اصفهان در هنر چگونه است و براي توسعه راهي جز اين سه محور وجود ندارد.
زرگرپور با اشاره به اينكه استان اصفهان سكه دو رويي است كه يك روي آن برخورداري است و روي ديگر آن معضلات و مشكلاتي است كه بخش عمده ي آن ملي است، گفت: اين استان با پرداخت ماليات بودجه ۱۱ استان را تأمين مي‌كند و از نظر دريافت بودجه دولتي در رده‌ ي يكي به آخر است و لازم است از منابع غير دولتي خارجي و داخلي استفاده كنيم.
استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات استان اصفهان براي جذب سرمايه‌گذاري خارجي گفت: از ۶ ماه پيش تا كنون ۱۲۹ طرح با منابع مالي ۱۴.۴ ميليارد يورو به صورت استاندارد بين‌المللي براي جذب سرمايه‌گذاري خارجي آماده شده است.
مدير ارشد استان به افتتاح پنجره ي واحد سرمايه گذاري اشاره كرد و افزود: نيازها مشخص و مقدمات حضور سرمايه گذاران خارجي در استان فراهم شده است.
استاندار اصفهان با بيان اينكه زمان طرح مسئله و صورت مسئله گذشته است، تصريح كرد: اكنون بايد به دنبال ارائه راهكار و حل مسئله بود و ما جز ايجاد فرايند علمي و حل مسئله راهي نداريم.
وي شوراي گفت‌و‌گو دولت و بخش خصوصي را بهترين بستر براي بررسي مشكلات و ارائه راهكارهاي مناسب براي برطرف كردن آن برشمرد و گفت: اين شورا بستر و مبنايي است براي موضوعات و مشكلات و ارائه ي راهكارها و در اين شورا دولتي‌ها بستر مناسب را براي همكاري با بخش خصوصي با برگزاري جلسات كارشناسي ايجاد مي‌كند.
استاندار اصفهان تصريح كرد: در زمينه مراكز و اقامتگاههاي گردشگري و تعداد تخت هاي اقامتي اصفهان هنوز آمار درست و صحيحي به مديريت استان ارائه نشده است.
زرگرپور با بيان اينكه كارگروه گردشگري اتاق بازرگاني اصفهان مسئوليت اين كار را بر عهده بگيرد، افزود: اين كارگروه وظيفه دارد موضوع را بررسي و نتايج را براي طرح در شوراي گفت وگوي بخش خصوصي و دولت جهت اتخاذ برنامه هاي مناسب بمنظور توسعه تخت هاي اقامتي استان به اين شورا ارائه دهد.


منبع : جوان آنلاين









تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن