تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804306754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه های هفته وقف در کرمانشاه/ چهارمین همایش وقف و رسانه در استان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تشریح برنامه های هفته وقف در کرمانشاه/ چهارمین همایش وقف و رسانه در استان برگزار می شود استان‌ها > کرمانشاه - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه و تجلیل از فعالان رسانه در حوزه وقف خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی روز شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: این همایش روز دوشنبه هفته جاری 16 آذر ماه از ساعت 10 صبح در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار می شود.
وی یادآور شد: مهمانان و سخنرانان ویژه این همایش ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی خواهند بود.
حجت الاسلام حسینی اراکی ضمن دعوت از اهالی رسانه برای حضور در این همایش، آن ها را یاوران راستین و ترویج کننده فرهنگ وقف معرفی کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه از 18 تا 25 آذر به نام هفته وقف نامگذاری شده است، "همه واقف باشیم" را شعار این هفته عنوان کرد و گفت: برنامه های متفاوت و مختلفی برای هفته گرامیداشت وقف در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: دیدار کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با امام جمعه کرمانشاه، نواختن زنگ وقف در مدارس، غبار روبی و عطرافشانی بقاع متبرکه استان و افتتاح نمایشگاه و ایستگاه همه واقف باشیم از جمله برنامه های اولین روز هفته وقف در روز چهارشنبه هفته جاری خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی اراکی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، قرائت زیارت ازبعید پیامبر مکرم اسلام، تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله (ص) در بقاع متبرکه و افتتاح نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی در سطح استان را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای روز دوم هفته وقف عنوان کرد.
وی افزود: سخنرانی روسای ادارت اوقاف شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) و ویزیت رایگان بیماران کم بضاعت در سطح استان از جمله برنامه هایی است که برای روزهای سوم و چهارم هفته وقف در نظر گرفته شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: برگزاری نشست های تخصصی با بازاریان، علما، دانشگاهیان و هنرمندان، اجرای همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفین نیک اندیش از جمله برنامه های روز پنجم هفته وقف خواهد بود.
حسینی اراکی، نشست تخصصی وقف ویژه بانوان و برگزاری همایش بانوان واقف در کنار این نشست را از جمله برنامه های روز ششم هفته وقف عنوان کرد.
وی یادآور شد: دیدار با خانواده های واقف و همچنین دیدار با استاندار کرمانشاه که البته هنوز قطعی نشده از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز هفتم و پایانی هفته وقف است.
حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان هدف از اجرای این برنامه ها را آشنا کردن مردم با فرهنگ وقف و استفاده حداکثری از ظرفیت بقاع متبرکه در جهت ترویج این سنت حسنه عنوان کرد.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه -




یکشنبه 15 آذر 1394 - 10:13:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن