تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از پل راه روستایی مرمت شهرستان ساری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بهره برداری از پل راه روستایی مرمت شهرستان ساری استان‌ها > مازندران - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از بهره برداری پل در محور روستایی "مرمت " این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر 8500 میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس سيد علي صادقي ضمن اشاره به اين خبر گفت: درتوسعه روستايي ، هدف بهبود وضع روستائيان است و براي رسيدن به اين هدف بايد توانايي روستائيان را در استفاده بهينه از منابع آب و زمين و سرمايه افزايش دهيم تا بتوانند با افزايش توليدات كشاورزي و فروش مازاد محصولات ، سطح زندگي خود را بالا ببرند. ساخت ، ترميم و توسعه راههاي روستايي به عنوان يك كار زيربنايي زمينه را براي دستيابي به اهداف بالا فراهم مي‌كند. وي در ادامه ضمن اشاره به اين مطلب كه ساري داراي بيش از 660كيلومتر راه آسفالته روستايي است ، عنوان كرد: اين اداره در راستاي برنامه هاي كاري خود علاوه بر بهسازي و آسفالت راههاي روستايي ، احداث پل در محورهاي روستايي را در دستور كار خود دارد. مهندس صادقي اظهار داشت : احداث پل در محورهاي روستايي " اورست " ، "چهار رودبار " ، " كمركلا " و " بندافروز " از جمله اين اقدامات است.  



یکشنبه 15 آذر 1394 - 09:37:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن