تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806877326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف پاس - گیتی پسند در همدان/ هگمتانه در اندیشه فتح نصف جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
مصاف پاس - گیتی پسند در همدان/ هگمتانه در اندیشه فتح نصف جهان

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 2992107 - یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال در همدان میزبان تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان است تا شاید با برتری مقابل این تیم و کسب ۳ امتیاز بازی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان نیز فرارسید و تنها یک هفته دیگر تا پایان نیم‌فصل اول این مسابقات و تعطیلات زمستانی تیم‌ها باقی‌مانده است و به‌طورقطع تیم‌ها برنامه‌ریزی زیادی برای جذب بازیکن و اردو در این تعطیلات دارند. آن‌طور که به نظر می‌رسد بر روی کاغذ باید تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز را قهرمان نیم‌فصل اول این مسابقات بدانیم چراکه تا این هفته فجرسپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در صدر جدول و پیکان تهران با ۳۴ امتیاز در رده دوم و خونه به خونه بابل با ۳۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های پارسه و پاس با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارند در قعر جدول نیز تیم‌های پارسه و پاس با ۱۳ امتیاز قرار دارند و نکته جالب‌توجه اینکه این دو تیم در فصل قبل از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بودند. همدانی‌ها که روزهای سختی را تا این هفته سپری کرده‌اند بازهم باید منتظر تغییر و تحولات در این تیم در طول تعطیلات نیم‌فصل باشند خبرهایی که این روزها نقل محافل ورزشی دیار هگمتانه است و به نظر می‌رسد حسن عزیزی مدیرعامل فعلی پاس هم باید در نیم‌فصل از پاس کوچ کند.

تغییر و تحولات در نیم‌فصل دوم در پاس محتمل است و این بار قرار است مدیرعاملی پرسپولیسی بر مسند مدیرعاملی این تیم تکیه بزند. همچنین با تغییر مدیرعامل پاس در نیم‌فصل به‌احتمال‌زیاد سرمربی و بازیکنان جدیدی نیز به همراه این مدیرعامل پرسپولیسی راهی پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین خواهند شد. البته باید منتظر ماند تا دو هفته باقی‌مانده از لیگ دسته اول فوتبال نیز برای پاس سپری شود تا تغییرات این تیم از شایعه تا واقعیت مشخص شود. نیمکت پاس در زمان طلایی منش بسیار ضعیف شد در چندهفته‌ای که رضا طلایی منش مربی همدانی، سکان هدایت تیم فوتبال پاس را بر روی نیمکت این تیم برعهده‌گرفته است الحق و الانصاف نباید از بازی‌های زیبای این تیم به‌راحتی چشم‌پوشی کرد هرچند درنتیجه‌گیری پاس موفق عمل نکرد اما باید پذیرفت که نیمکت پاس در زمان طلایی منش بسیار ضعیف شد و دست این مربی در روی نیمکت خالی بود. از هفته دوازدهم رضا طلایی منش به‌عنوان سرمربی پاس معرفی شد که کارنامه این مربی همدانی تا این هفته ۳ شکست برابر تیم‌های خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل و ۲ تساوی برابر نفت آبادان، پیکان تهران و تنها یک پیروزی برابر فولاد یزد است به‌طوری که این مربی از  ۱۸ امتیاز ممکن ۶ بازی گذشته موفق به کسب ۵ امتیاز شده است.

چندین بازیکن خوب پاس به علت مصدومیت و سایر مسائل از تیم جدا شدند و چند بازیکن تأثیرگذار پاس نیز به علت مصدومیت موفق به بازی نشدند که این عوامل نیز در ثبت این نتایج تأثیرگذار بود. در هفته گذشته پاسی‌ها برابر تیم مدعی و صاحب‌نام پیکان تهران بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند و این حریف تهرانی برابر پاس حرفی برای گفتن نداشت اما درنهایت بدشانسی باعث شد که پاسی‌ها برابر پیکان متوقف شوند. در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان باید از حریف اصفهانی خود گیتی پسند اصفهان پذیرایی کند که این تیم نیز در میانه جدول قرار دارد و از تیم‌های خوب لیگ یکی است. در لیگ دسته اول فوتبال فاصله فنی تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است نباید از این مسئله به‌راحتی عبور کرد که در لیگ دسته اول فوتبال فاصله فنی تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است و از هر دیداری باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشت کمااینکه در هفته‌های گذشته این مسئله برای فوتبال دوستان همدانی به‌خوبی ثابت‌شده است. هرچند پاس در قعر جدول قرار دارد اما برابر حریفان مدعی لیگ دسته اول فوتبال در ۱۷ هفته گذشته همیشه بازی قابل قبولی را ارائه داده و تنها مسائل روحی و روانی این تیم و یکدل نبودن بعضی بازیکنان است که مانع بزرگ نتیجه‌گیری این تیم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار هفته هجدهم پاس برابر تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال گیتی پسند از تیم‌های جنگنده و پرتلاش لیگ دسته اول فوتبال است. رضا طلایی منش افزود: این تیم از بازیکنان جوان و پرانگیزه‌ای سود می‌برد که به دنبال اثبات خود در فوتبال ایران هستند و همین موضوع از نکات بسیار مثبت این تیم است. وی بابیان اینکه گیتی پسند دربازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است گفت: با آنالیزی که از این تیم داشته‌ایم می‌دانیم که برای هر بازی به دنبال پیروزی هستند. دیدار بسیار سختی برابر حریف اصفهانی خودداریم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: با تمام این تفاسیر باید بگویم که دیدار بسیار سختی برابر حریف اصفهانی خودداریم. طلایی منش با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: مهم‌ترین مسئله این روزهای ما مباحث مالی تیم فوتبال پاس همدان است و باوجوداینکه بخشی از قرارداد بازیکنان داده‌شده اما همچنان در شرایط سختی قرار داریم.

وی یادآور شد: در خرید مایحتاج تیم دچار مشکل هستیم و همین موضوع شرایط را برای ما سخت کرده و در شرایط سخت هم کار کردن دشوار است و تنها چشم‌انتظار حمایت هیئت‌مدیره باشگاه هستیم. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه از دست دادن بازیکنان تأثیرگذار درروند نتیجه‌گیری پاس بسیار تأثیرگذار بوده است، گفت: مصدومیت، محرومیت و جدایی بازیکنان پاس در هفته‌های گذشته امتیازات زیادی را از ما گرفته و هفته‌به‌هفته شرایط ما را دشوارتر از گذشته کرده است. برای کسب ۳ امتیاز کامل بازی به میدان می‌رویم طلایی منش عنوان کرد: با تمام داشته‌هایمان در این هفته تمرین کرده‌ایم و در بازی این هفته برابر گیتی پسند اصفهان با تمام وضعیت دشواری که داریم تنها برای کسب ۳ امتیاز کامل بازی به میدان می‌رویم و در این دیدار محکوم‌به برد هستیم. گفتنی است؛ در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان دوشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن