تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزاداری امام حسین(ع)، ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی/وقتی سیاست غیر از دیانت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: این روزها همگان شاهد ورود زودهنگام به انتخابات هستند اما آنچه آزار دهنده و بسی مایه تأسف است مایه گذاشتن از عزاداری امام حسین(ع) برای خودنمایی برخی کاندیداهاست، افرادی که تا دیروز برای یک وقت ملاقات وعده چند ماهه می دادند امروز در مجلس امام حسین(ع) در کنار ما می نشینند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، شنیدن این سخن که افراد فرصت طلب از هر فرصتی برای بهره برداری و رسیدن به مقاصد خود استفاده می کنند نه چیز جدیدی است و نه جالب، اما آنچه که راقم این سطور را واداشت تا قلم فرسایی کند استفاده ابزاری و نگاهی بازاری به پدیده ای دینی و مذهبی به نام عزاداری سالار شهیدان و شروع حرکاتی برای چشم انداز چند ماهه به نام انتخابات است.
این که برخی از این فضا سوءاستفاده کنند و از این طریق بخواهند در ایام عزاداری امام حسین(ع) با حضور در بین مردم خودی نشان دهند تا اذهان را هدایت کنند به سمت و سویی غیر از آنچه که باید، کمی بیشتر از آنچه فکرش را می کنیم ناخوشایند و مایه تأسف است.
حضور در هیئت های مذهبی، سخنرانی های عمومی، عزاداری در حضور مردمی که حتی خبر از مشکلاتشان ندارند و نام نشانی از آنها نمی پرسند نسبت به هر سال دیگری بیشتر از قبل شده و جالب آنکه تا پیش از این برای دیدن افرادی از این دست باید چه التماس ها، چه تماس ها و چه زجرها می کشیدیم تا بتوانیم فقط برای دقایقی وقتشان را بگیریم و شرف یاب حضورشان شویم.
حال چه شده که در آستانه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن