تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفیق فکر و سرمایه نقطه آغاز توسعه استان اردبیل است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استاندار اردبیل، گفت: استفاده از ظرفیت فکری همه جوانان با مشارکت صاحبان و حمایت دولت می تواند بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند چرا که با توجه شرایط کنونی کشور، تنها راه ممکن برای توسعه است.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، مجید خدابخش در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت فکری همه جوانان با مشارکت صاحبان و حمایت دولت می تواند بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند چرا که با توجه شرایط کنونی کشور، تنها راه ممکن برای توسعه است.
وی افزود: از طرفی شرایط منطقه ای در کنار بهترین سطح روابط سیاسی با کشور روسیه بهترین فرصت برای استان اردبیل در زمینه رونق تولید و صادرات نه تنها به روسیه بلکه تجارت با دیگر کشورهای دنیا فراهم کرده است.
استاندار اردبیل بیان کرد: بر این اساس جوانان باید دوره های آموزشی آشنایی با تجارت، زبان انگلیسی، اعتبارات و ارز، مشتری مداری، بازاریابی و انتقال فناوری را بگذرانند تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: انسان ها توانایی های متفاوتی دارند و وظیفه دولت فراهم کردن زمینه ها برای عملی شدن آنهاست و از جمله تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در دولت تدبیر و امید، تشکیل پارک علم و فناوری به مساحت10 هکتار از جمله این حمایت هاست.
خدابخش گفت: تفکر تکیه صرف به دولت برای کسب درآمد باید تغییر می ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن