تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819857265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان قزوین صاحب تیم فوتبال لیگ برتری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین خبرداد:
استان قزوین صاحب تیم فوتبال لیگ برتری می شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 2992094 - شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای ایجاد شادابی و نشاط در میان جوانان استان،برای جذب یک تیم لیگ برتری به استان پیگیری لازم را انجام می دهیم. به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست استاندار قزوین در روز شنبه با اصحاب رسانه که با استقبال بسیار خوب خبرنگاران روبرو شد زمینه آشنایی بیشتر فعالان رسانه ای با دیدگاههای استاندار جدید را فراهم کرد. همتی که با تجربه ای بیش از دو دهه مدیری منطقی، شجاع و کاربلد نشان می داد با حوصله به سوالهای برخی خبرنگاران که فرصت یافتند دغدغه های خود را مطرح کنند پاسخ داد و در برابر سوالات تندی که در خصوص شتابزدگی در انتصاب ها بود نیز با آرامش و قاطعیت پاسخ داد و نشان داد عزم آن دارد با جدیت و قاطعیت در مسیر اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارد. خبرنگار مهر در این نشست به استاندار پیشنهاد کرد ضمن کاهش تعداد جلسات غیر ضروری در انتخاب مدیران به توانمندی و شایسته سالاری توجه کند و از جمع کردن افراد متملق در اطراف خود پرهیز کرده و به واقعیتها نزدیک شود و با استفاده از رسانه های حرفه ای و متعهد برای حل مشکلات استان گام بردارد.

استاندار قزوین در پاسخ به خبرنگار مهر اظهارداشت: با این پشنهادها موافقم و باید جلسات کم شود و نتیجه داشته باشد لذا در اولین گام از مسئولان اتاق فکر آب خواسته ام گزارشی از مصوبات اجرا شده را ارائه کنند و از این پس دنبال کار عملیاتی خواهیم بود و نمی خواهیم وقت مدیران به جلسات بی نتیجه سپری شود. همتی ادامه داد: برای حمایت از رسانه های تاثیرگذار از خود خبرنگاران و خانه مطبوعات راهکار می خواهم و تلاش می کنیم در حد ممکن برای رفع نگرانی معیشتی خبرنگاران گام برداریم. استاندار در مورد انتصابها هم گفت: عملکرد مدیران را رصد می کنیم و اگر مدیری توانمندی لازم را نداشت کنار می گذاریم و برای ما خدمت صادقانه توام با دلسوزی در مسیر ارزشها مهم است. پس از مشورت حرف آخر را خودم میزنم استاندار در پاسخ به سوالی در خصوص شتابزدگی در انتصابها گفت: دنبال حاکم کردن شایسته سالاری در استان هستیم و در انتخاب افراد به پاک دستی، دیانت، تدین، وفاداری به نظام، همراهی با دولت توجه می کنیم و با عمل به وظیفه قانونی در مسیر خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: بهر حال هر استانداری تلاش می کند با یک تیم هماهنگ جلو برود و این دلیلی بر بد و یا ضعیف بودن تیم قبلی نیست، زمانی که کار را از دیگران تحویل گرفته ایم چند ماه مطالعه داشته ایم و در عزل و نصب ها سوابق افراد را در نظر گرفته ایم تا نیروهای ارزشی و دلبسته نظام وارد کار شوند. همتی گفت: دموکراسی همین چرخش نخبگان است و باید از همه افراد برای توسعه استان استفاده شود و هرجا کسی انتقادی به عزل و نصب ها داشته باشند با سند و مدرک توضیح می دهیم و قانع می کنیم اما در مجموع پس از مشورت حرف آخر را خودم می زنم و در برابر انتصابها پاسخگو هستم. وی اضافه کرد: دستگاه تشخیص صلاحیت افراد برای بخشداری، فرمانداری و مدیرکلی وزارت اطلاعات است و قرار نیست هر کس تشخیص داد کسی صلاحیت ندارد ما توجه کنیم و انصاف نیست از مسیر اخلاق خارج شویم و دیدگاههای شخصی را با اتهام زدن به دیگران و خارج کردن افرادی از دایره خدمت پیاده کنیم. استاندار بیان کرد: حق انتخاب مدیران با مدیر عالی استان است و ضمن احترام به همه دیدگاهها امیدوارم نمایندگان استان و بزرگان را به جای درگیر کردن در انتخاب چند فرماندار و بخشدار در امور مهم و توسعه ای استان بکار گیریم تا مردم از منافع آن برخوردار شوند.   ایجاد نشاط در استان ضروری است استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در خصوص برگزاری موسیقی در استان و ایجاد نشاط در میان مردم اظهارداشت: البته همه نشاط و شادابی با موسیقی نیست و کتاب، ورزش، هنر می تواند نیازهای شادابی جامعه را تامین کند اما دنبال نشاط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستیم و با برگزاری موسیقی فاخر و ارزشی که در چارچوب اخلاق باشد هیچ مخالفتی نداریم.

قزوین صاحب تیم لیگ برتری می شود وی اضافه کرد: استان قزوین با داشتن ظرفیت های فراوان مانند استادیوم ۱۵ هزار نفری شایسته داشتن یک تیم فوتبال لیگ برتری است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم تا بتوانیم یک تیم را به استان بیاوریم. استاندار بیان کرد: باید از همه ظرفیت های هنری و ورزشی برای ایجاد نشاط و شادابی معقول استفاده کنیم و در این مسیر همه باید کمک کنند. وی یادآورشد: باید ظرفیت افراد بالا برود و با ساماندهی آنرژی های موجود بتوانیم به نیازهای گروههای مختلف پاسخ دهیم و ضمن احترام به حقوق یکدیگر با انجام کارهای فرهنگی به کاهش آسیب ها کمک کنیم. استاندار در پاسخ به سوالی در مورد آسیب های اجتماعی نیز گفت: باید متناسب با نیاز جامعه کنونی مهندسی فرهنگی صورت گیرد و اگر دامنه مصونیت اجتماعی جامعه بالا برود و کارهای فرهنگی با برنامه و هدفمند باشد می توانیم به کاهش آسیب های اجتماعی امیدوار باشیم. وی اضافه کرد: بالا بودن آمار طلاق، اعتیاد و نزاع در استان زیبنده نیست و باید دراین مسیر بیشتر تلاش کنیم و با آسیب شناسی برای حل مشکلات گام برداریم. استاندار در خصوص حل مشکلات مسکن مهر هم اظهارداشت: هر چند گفته می شود وضعیت مسکن مهر استان قزوین از سایر استانها بهتر است اما وظیفه داریم به مشکلات موجود بسرعت رسیدگی کنیم که در این راستا معاون عمرانی استانداری مسئول پیگیری امور است تا بتوانیم جوابگوی ۴۰ هزار ساکن فعلی و ۱۰۰ هزار ساکنان آینده مسکن مهر استان باشیم. بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام وارد کار شود همتی در سوالی دیگر برای حمایت از بخش خصوصی گفت: بیش از ۱۲۰۰ طرح نیمه تمام در استان داریم که دولت قادر به تکمیل آنها نیست و از بخش خصوصی درخواست می کنیم در این کار وارد شوند و ما با پهن کردن فرش قرمز بستر حضور سرمایه گذاران را فراهم می کنیم تا کارها توسط مردم اجرا شود.   هر چند بیشترین وقت استاندار برای پاسخگویی به موضوع انتصابات گذشت و بسیاری از خبرنگاران موفق نشدند تا سوالات خود را مطرح کنند اما به نظر می رسد عزم استاندار جدید ضمن تزریق خونی تازه در رگهای مدیریت استان خدمت صادقانه به مردم است.

رسانه ها با استاندار همراهی کنند همتی صادقانه از رسانه ها، امامان جمعه و نمایندگان استان درخواست کمک کرده و در همین اولین هفته های انتصاب خود نشان داده در صورت همکاری سایر نیروها می تواند مانند شهید امامی فعالیتهای ماندگاری از خود برجا بگذارد.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن