تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردريک گوئرا: بنزما واقعيت را انکار مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳ب.ظ)
فردريک گوئرا: بنزما واقعيت را انکار مي کند موج - فردريک گوئرا، اولين مدير برنامه کريم بنزما بود. او احساس مي کند که اين بازيکن از تاثير منفي دوستان خاصش مطلع نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به درگيري در پرونده والبوئنا و بسياري ديگر از مشکلات غير ورزشي از زمان ورودش به مادريد، کريم بنزما دوران راحتي را سپري نمي کند.

بسياري از افراد نزديک به او از جمله فردريک گوئرا، منبع اين مشکلات را دوستان بنزما مي دانند. گوئرا، اولين مديربرنامه کريم نوجوان و مهاجم در حال ظهور و با استعداد در ليون بود. با توجه به گفته هاي گوئرا در مصاحبه با خبرنگارارن، بنزما با افزايش سن، دستخوش تغيير شد.
وقتي او 16 ساله بود، من هيج وقت دخالتي در مسائل بيرون از فوتبال کريم نداشتم چرا که والدين و باشگاه مراقبش بودند. بعدها بود که، وقتي او موفقيت کسب کرد، ديگر به سخنان والدين و ديگر بزرگان باشگاه اعتنايي نکرد.
اين دوره اي از زندگي بنزما بود که در آن بسياري از دوستان قديمي اش سعي در نفوذ هر چه بيشتر در زندگي روزمره اش داشتند. بعضي از آن دوستان قديمي مهندس شدند و بعضي از آن ها هم ناصالح شدند. در اين دنيا، شخصيت هاي بي پروا بسياري وجود دارد و اين افراد خواستار کسب برتري هستند. به عنوان مدير برنامه، اين يک وضعيت شايع بين من و ديگر بازيکنان بود.
من مصاحبه تلويزيوني روز چهارشنبه او را ديدم و او کاملا حقيقت فعلي را انکار کرد. پس چه مي شود کرد؟ به نظر مي رسد که او درک نمي کند چيزي که اتفاق افتاده بسيار جدي است. اين ورزشکاران جوان و ثروتمند فکر مي کنند که از مجازات مصون هستند. به عنوان مثال اگر کريم به جرم سرعت غيرمجاز توسط پليس متوقف شود، يکي از 10 افسر وظيفه اش را انجام مي دهد و ديگر افسران از او امضا درخواست خواهند کرد. زماني که او به بيمارستاني مراجعه مي کند، بدون معطلي و خارج از نوبت به مشکل وي رسيدگي مي شود. اين جوانان نمي دانند که دنياي واقعي چيست.
بنزما بايد بيشتر روي فوتبال تمرکز کند و تحث تاثير اطرافيانش قرار نگيرد. کريم درک نمي کند که به اندازه کافي استعداد بردن توپ طلا را دارد. دوستانش بايد به او مسووليت پذيري را نصيحت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن