تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816195862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدايي: ناطق و لاریجانی فصل مشترکی با فتنه‌گران ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فدايي: ناطق و لاریجانی فصل مشترکی با فتنه‌گران ندارند
راهبرد ما وحدت حداكثري است كه بيشتر از دو سال است در حال تلاشيم تا مانع از تصميم نظام سلطه شده و به وحدت حداكثري برسيم.
راهبرد ما وحدت حداكثري است كه بيشتر از دو سال است در حال تلاشيم تا مانع از تصميم نظام سلطه شده و به وحدت حداكثري برسيم.
به گزارش تسنيم، حسين فدايي دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به نفوذ در زمان امام حسين‌(ع) ، اظهار داشت: نفوذ در زمان حيات امام حسين‌(ع) باعث شد تا خواص و كساني كه بايد پيشتاز دفاع از اسلام مي‌بودند، به دركي برسند كه در مقابل اسلام بايستند.
در دوران آغاز انقلاب اسلامي كساني كه قدرت ادراك‌سازي داشتند، به گونه‌اي به مردم القا مي‌كردند كه «ابراهيم يزدي، ابوالقاسم بني‌صدر و صادق قطب‌زاده»، سه يار امام هستند اما بعدها رابطه برخي از آنها با سرويس‌هاي جاسوسي مشخص شد و همه مشاهده كردند نه تنها يار امام نبودند بلكه در مسير انقلاب مانع‌تراشي كردند.
فدايي دو قطبي‌سازي را يكي از راهبردهاي جريان نفوذ در كشور عنوان كرد و گفت: بعد از انتخابات دور دوم شوراي اسلامي شهر و دور هفتم مجلس كه نيروهاي ارزشي توانستند به مجلس و شورا راه پيدا كنند، جريان مقابل به اين نتيجه رسيد كه مسيري را كه چندين سال روي آن كار كرده و قصد داشت تحت عنوان اصلاح‌طلبي و اصلاحات اقتصادي و سياسي به نتيجه برساند، به نتيجه نرسيده و امت اسلامي به دنبال برگشت به ارزش‌ها هستند، به طوري كه گفتمان انقلاب اسلامي در حال شكل‌گيري است.
   در ادبيات جهاني كساني كه در مقابل منافع امريكا ايستادگي كنند «افراطي‌» محسوب مي‌شوند
وي با بيان اينكه دوقطبي‌سازي و ايجاد اختلاف در كشور پيشينه تاريخي دارد، اما روز به روز در حال پيچيده‌تر شدن است، تصريح كرد: در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، رسانه‌هاي بيگانه اعلام مي‌كردند مردم ايران «تندرو، افراطي و راديكال» هستند، چون با شاه غرب‌گرا كنار نمي‌آيند، در جريان جنگ تحميلي هم توسط جريان سلطه اين اتهام به دليل حفظ مقاومت در مقابل صدام به ملت ايران زده مي‌شد.
فدايي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه برنامه‌هاي جمعيت ايثارگران در خصوص تغيير رويكرد شبكه نفوذ در دوقطبي‌سازي انتخابات چيست؟ گفت: يكي از رفتارهاي نفوذ براي تحقق اهداف نظام سلطه اختلاف‌افكني در درون جبهه اصولگرايي است، راهبرد ما وحدت حداكثري است كه بيشتر از دو سال است در حال تلاشيم تا مانع از تصميم نظام سلطه شده و به وحدت حداكثري برسيم.
وي افزود: اينكه برخي بگويند مي‌توانيم مستقل از بقيه اصولگرايان در صحنه سياسي حضور پيدا كنيم، تحليل غلطي است كه آن را توليد شده شبكه‌هاي نفوذي مي‌دانيم.
فدايي خاطرنشان كرد: اگر كسي پرچم تفرقه بلند كرده و مسيري مستقل از اصولگرايان را طي كند يا تحت تأثير نفوذ است يا به دنبال تسويه حساب شخصي بوده و ضعف تحليل از فضاي سياسي كشور دارد. دبيركل جمعيت ايثارگران در پاسخ به سؤال ديگري در خصوص چرايي تغيير گرايش اصلاح‌طلبان به سمت اشخاص مختلفي همچون ناطق نوري، روحاني و علي لاريجاني در مقاطع زماني مختلف گفت: اساساً مفاهيم مقدسي در جمهوري اسلامي ايران وجود دارد كه برخي آن را به نفع خود مصادره كردند، واژه اصلاحات مقدس است، اصولگرايي وجود ندارد كه مخالف اصلاحات و اصلاح‌طلبي باشد، اما بايد ديد آيا اصلاح‌طلباني كه پرچم اصلاحات را به دست گرفته‌اند، آيا واقعاً به دنبال اصلاح هستند يا براندازي؟
   فتنه‌گران به دنبال «استفاده ابزاري»
 از ناطق نوري و لاريجاني هستند
وي تصريح كرد: فتنه‌گران به دنبال «استفاده ابزاري» از امثال آقايان ناطق نوري و علي لاريجاني هستند و اين در ادامه سناريوي فتنه‌گري آنهاست.
دبيركل جمعيت ايثارگران افزود: حتماً هويت آقاي لاريجاني كه سردمدار تقابل با انحرافات در دوران دوم خرداد بود و دوم خردادي‌ها بيشترين ضربه را در آن دوران از آقاي لاريجاني خوردند، با اصلاحات مشترك نيست.
فدايي ادامه داد: هويت لاريجاني با هويت اصلاح‌طلبان يك هويت واحد را تشكيل نمي‌دهد اما فتنه‌گران به دنبال اين هستند كه وارد اين فضا شده و يك چهره را از دل جريان اصولگرا به سمت خود جذب كنند.
   هدف دشمن از طرح هاشمي‌، سيدحسن و  روحاني
دبيركل جمعيت ايثارگران گفت: هدف دشمن از مطرح كردن مثلث هاشمي‌رفسنجاني، سيدحسن خميني و روحاني يا مربع هاشمي، خميني، روحاني و خاتمي اين است كه در مقابل جامعه مدرسين براي ورود در انتخابات خبرگان رهبري ليست داده و مردم را فريب دهند ولي ما اين انتظار را داريم كه خواص ما دشمن را مأيوس كنند.
فدايي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نگاه مردم و مردم سالاري، گفت: امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري عميقاً به مردم سالاري اعتقاد و باور داشته‌اند، اما برعكس از ابتداي پيروزي انقلاب عده‌اي به دنبال انتخابات مديريت شده و بسته بودند، اما امام خميني(ره) و رهبر انقلاب با اين فكر در تقابل بوده و هستند.
وي افزود: انتخابات مديريت شده، انتخاباتي است كه درون آن انحصارطلبي و قدرت‌طلبي نهفته است و جاي تعجب دارد كه كساني كه مديريت در انتخابات را مطرح مي‌كنند، شعار آزادي هم سر مي‌دهند، همان كاري كه در اوايل انقلاب ماركسيسم‌ها و منافقين انجام مي‌دادند.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن