تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816014343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت براي صلح، نويدبخش زندگي همراه با کرامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۹ب.ظ)
مشارکت براي صلح، نويدبخش زندگي همراه با کرامت موج - رئيس جمعيت هلال‌احمر در پيامي به مناسبت روز جهاني داوطلب (۵ دسامبر برابر با ۱۴ آذر) همگان را فراخواند تا با مشارکت براي صلح، نويدبخش زندگي همراه با کرامت براي همنوعان باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس جمعيت هلال‌احمر در پيامي به مناسبت روز جهاني داوطلب (۵ دسامبر برابر با ۱۴ آذر) همگان را فراخواند تا با مشارکت براي صلح، نويدبخش زندگي همراه با کرامت براي همنوعان باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر؛ متن کامل پيام دکتر سيد امير محسن ضيايي بدين شرح است: «ما هر سال، ۱۴ آذر (۵ دسامبر) روز جهاني داوطلبان را گرامي مي‌داريم. متمايز کردن اين روز به ما اين فرصت را مي‌دهد تا مسئوليت‌پذيري خود در برابر همنوعانمان را نشان دهيم و هر کدام نماينده‌اي براي ايجاد تغيير و توسعه پايدار باشيم.
در دوراني که نياز به کمک انسان‌دوستانه هيچ‌گاه بيش از حال حاضر نبوده و در زماني که بيشترين قربانيان حوادث و بلاياي طبيعي و حتي حوادث انسان ساخت، درگيري‌ها و منازعات سياسي و آسيب‌ديدگان از آن‌ها نسبت به هر دوراني پس از پايان جنگ جهاني دوم وجود دارد، کمک‌هاي داوطلبانه نقش بسيار حياتي در برآوردن نيازهاي بشري دارند.
شيوع بيماري‌هاي صعب‌العلاج و مرگ هزاران‌هزار نفر از مردم در اثر آن يا فاجعه زلزله‌هاي رودبار و بم بايد خاطره دوري باشد، اما حقيقت وحشتناک اين است که امروز ما هنوز درگير اثرهاي سوء و تاسف‌برانگيز در نتيجه ناآگاهي‌ها، آموزش‌هاي ناکافي و کمک‌هاي بدون نظام‌مندي هستيم. چنين عوامل مرگباري همچنان، تهديد عليه نوع بشر هستند و جاي بسي تأسف است که جامعه از گذشته به هزينه مردم بي‌گناهي که زندگي‌شان به‌دليل اين حوادث نابود شده، درس عبرت بسيار اندکي آموخته است. اما فعاليت‌هاي بدون چشمداشت، همراه با دانش و ابتکار داوطلبان جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران، مويد اين موضوع است که آن‌ها همواره حاميان گران‌بهاي اين سازمان عام‌المنفعه براي اجراي برنامه‌ها و پروژه‌هاي بشردوستانه و خيرخواهانه در جاي جاي ميهن و حتي فراتر از مرزها در راستاي کمک‌رساني به محروم‌ترين انسان‌هاست.
امسال روز جهاني داوطلبان با بحبوحه خشونت مرگبار و درگيري‌هاي بي‌ثبات‌کننده در سراسر جهان و به مخاطره افتادن محيط‌زيست مصادف است که به جاي تسليم در برابر نااميدي، مسئوليتي مشترک مبني بر همبستگي نيروهاي داوطلب و تلاش مشترک براي ساختن زندگي هماهنگ با هم و ايجاد آينده‌اي پايدار از طريق آگاهي‌بخشي و همراه با صلح براي همه برعهده داريم. در اين روز، بايد اقدامي بيشتر از يادآوري فداکاري‌ها و از جان گذشتگي‌هاي داوطلبان جمعيت هلال‌احمر کشورمان در بيش از ۹۰‌ سال گذشته انجام دهيم؛ بايد به وسيله تجديد تعهد مشترکمان براي تسکين آلام بشري در کنار يکديگر، آينده جديدي با پيشرفت فعاليت‌هاي اجتماعي و افزايش مسئوليت‌پذيري اجتماعي ترسيم کنيم. ما همچنان با سپاس از وجود ارزشمند اعضا و داوطلبان جمعيت هلال احمر، سالروز جهاني داوطلبان را گرامي داشته و با نکوداشت شأن و منزلت اين قشر و آرزوي سرافرازي روز افزونشان، از تمامي هموطنان صميمانه دعوت مي‌کنيم تا در عرصه‌اي جديد، اين‌بار با مشارکت براي صلح، نويدبخش زندگي همراه با کرامت براي همه همنوعان باشند، در جايي که فقر به تاريخ مي‌پيوندد و صلح در اولويت قرار مي‌گيرد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن