تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد بیست هزار و 784 فرصت شغلی در تعهد دستگاه های اجرایی استان است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ایجاد بیست هزار و 784 فرصت شغلی در تعهد دستگاه های اجرایی استان است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: دستگاه ها متعهد هستند تا پایان امسال بیست هزار و 784 فرصت شغلی در استان ایجاد کنند.
هوشمند صفایی بیان کرد: اشتغالی که از سوی دستگاه ها ایجاد می شود در سامانه رصد ثبت می شود و طبق آخرین آمار این سامانه از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر 11 هزار فرصت شغلی در استان از سوی دستگاه های اجرایی ایجاد شده است.
وی با اشاره به فعالیت کاریابی ها در ایجاد اشتغال افزود: با توجه به ضعیف بودن فعالیت کاریابی ها در چند سال گذشته در ایجاد فرصت های شغلی از یک سال گذشته کاریابی ها موظف شدند در طول سال تعداد فرصت اشتغال مشخصی را ایجاد کنند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: بخشنامه خرید داخلی آمار ایجاد اشتغال توسط کاریابی ها در استان را افزایش داده است و از کارفرمایان خواسته شده که توسط کاریابی ها نیروی مورد نیاز خود راتامین کنند. صفایی اضافه کرد: در ایجاد اشتغال اگر به کاریابی ها توجه شود در نیمه سال می توان ایجاد اشتغال را تا 60 درصد افزایش داد. وی همچنین با اشاره به انجام بازرسی شرکت مهندسی توسعه نفت خوزستان گفت: این شرکت در برابرانجام بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقاومت کرد و از ورود بازرسان دادگستری به شرکت خودداری کردند ،از این شرکت به دادگاه به دلیل این رفتار شکایت شد. مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: 67 شرکت زیر مجموعه این شرکت است و طبق اطلاعاتی که به دست آمده پنج هزار و 316 نیروی کار در این شرکت مشغول به کار هستند که از این تعداد یک هزار و 202 نفر در حدود 20 درصد نیروی کار غیر بومی هستند.










تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن