تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث رانندگی ومرگ 10 هزار و 550 نفر در 7ماه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حوادث رانندگی ومرگ 10 هزار و 550 نفر در 7ماه
حوادث رانندگی ومرگ 10 هزار و 550 نفر در 7ماه در هفت ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات حوادث رانندگی ۱۰ هزار و ۹۱۰ نفر بود ۳.۳ درصد كاهش يافته است.


به گزارش فرهنگ نیوز، سازمان پزشكي قانوني كشور،اعلام کرد: در هفت ماهه امسال از كل تلفات حوادث رانندگي هشت هزار و ۸۸ نفر مرد و دو هزار و ۴۶۲ نفر زن بودند. همچنين از كل متوفيات حوادث رانندگي دو هزار ۸۰۴ نفر در محورهاي دورن شهري، شش هزار و ۸۹۸ نفر در مسيرهاي برون شهري، ۸۰۱ نفر در جاده هاي روستايي و ۴۷ نفر در مسيرهايي نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.
 
در اين مدت ۱۹۵ هزار و ۱۴۲ نفر نيز در تصادفات رانندگي مصدوم شدند و به مراكز پزشكي قانوني مراجعه كردند كه ۱۳۹ هزار و ۳۶۱ نفر از آنان مرد و مابقي زن بودند. اين در حالي است كه آمار مصدومان حوادث رانندگي در مدت مشابه سال قبل ۱۹۳ هزار و ۶۷۵ نفر بوده؛ آمار مصدومان حوادث رانندگي بر اساس آمارهاي موجود در هشت دهم درصد افزايش داشته است.
 
اين گزارش مي افزايد در هفت ماهه امسال استان هاي فارس با ۸۸۷ فوتي، خراسان رضوي با ۸۸۰ فوتي و تهران با ۷۶۴ فوتي بيشترين و استان‌هاي ايلام با ۸۸، كهگيلويه و بوير احمد با ۱۰۵ و خراسان جنوبي با ۱۲۹ فوتي كمترين آمار تلفات حوادث رانندگي را داشته اند.
 
همچنین در مهر ماه امسال نيز يكهزار و ۵۴۴ نفر در حوادث رانندگي جان خود را از دست داده اند كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۷ درصد كاهش يافته است. از اين تعداد يكهزار و ۲۲۵ نفر مرد و ۳۱۹ نفر زن بودند.
 
در اين مدت ۲۸ هزار و ۲۱۶ مصدوم حوادث رانندگي به مركز پزشكي قانوني مراجعه كرده‌اند كه نسبت به مهر ماه سال گذشته با افزايش سه درصدي مواجه بوده است.
 
 


منبع: مهر


94/9/14 - 10:11 - 2015-12-5 10:11:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن