تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی 523 میلیون تومانی شهرداری مرودشت به کتابخانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت مطرح شد: بدهی 523 میلیون تومانی شهرداری مرودشت به کتابخانه ها مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس گفت: شهردار جدید مرودشت برای جبران گذشته راه سختی در پیش دارد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر ساعت 09:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در حالی برگزار شد که تحت الشعاع بدهی 523 میلیون تومانی شهرداری مرودشت به کتابخانه ها قرار داشت؛ بدهی که مربوط به سال 1384 تا کنون است و سید منصور جعفری شهردار این شهر که حدود یک ماه است سکان شهرداری را به دست گرفته به گفته سید محمدامین جعفری مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس راه سختی برای جبران آن در پیش دارد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس تاکید کرد: با وجود توانمندی و ظرفیت فوق العاده کتابداران مرودشت، کمبود امکانات سخت افزاری، تجهیزات و منابع که مرودشت در این زمینه از ضعیف ترین شهرستان ها به شمار می رود، مانعی در مسیر بروز و بالفعل شدن حداکثری این ظرفیت ها است.
جعفری حسینی به شاخص های عضو و زیربنای کتابخانه ها در چشم انداز بیست ساله اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری در دهه اخیر به هیچ وجه در قبال کتابخانه ها مطلوب نبوده و شهردار جدید مرودشت باید در مسیر جبران آن اقدامات جدی انجام دهد.
وی بدهی 523میلیون تومانی شهرداری مرودشت به کتابخانه ها را موضوعی غیرقابل قبول دانست و ابراز امیدواری کرد این مسئله و توجه به کتابخانه ها با جدیت و انگیزه پیگیری شود.
مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس همچنین با اشاره به استراژیک بودن نشست کتابخوان از نظر فرهنگی، حضور بزرگان فرهنگی و نام آوران را در آن مهم ارزیابی کرد.
زارع فرماندار مرودشت، نیز در سخنانی درباره وضعیت مالی نابسامان کتابخانه ها به تعامل هر چه بیشتر روسای ادارات با کتابخانه ها تاکید کرد.
همت معاون شورای اسلامی نیز با تاسف از بدهی های شهرداری و اشاره به مشکلات مالی شهرداری مرودشت آماگی این شورا را برای همکاری مطلوب تر با کتابخانه ها اعلام کرد.
سید منصورجعفری شهردار مرودشت توضیحاتی در خصوص برنامه های خود ارائه کرد و وعده داد در حمایت از کتابخانه ها گام های بلند و عملیلتی بردارد.
اما از خبرهای خوبی هم در این نشست سخن به میان آمد. غلامی شهردار شهر رامجرد گزارشی از امور انجام شده در رابطه با کتابخانه ارائه کرد و از ساخت کتابخانه ای در پارک شهدای گمنام این شهر خبر داد.
چراغی شهردار شهر سیدان نیز به تلاش این شهرداری برای پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه ها با وجود انقباض مالی اشاره کرد.
در ابتدای این جلسه که مرادی نماینده دانشگاه پیام نور، خلیفه نماینده آموزش و پرورش، علیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گرانمایه مسئول کتابخانه عمومی حاجب مرودشتی، رحیمی مسئول کتابخانه عمومی شماره دو، کیانی کتابدار کتابخانه شماره یک این شهرستان نیز در آن حضور داشتند، عباسی رییس اداره کتابخانه های مرودشت گزارشی از برنامه ها و فعالیت های کتابخانه های شهرستان ارائه کرد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس پس از این نشست از کتابخانه های روستای شهرک ولی عصر، کتابخانه عمومی شهر سیدان، کتابخانه عمومی شماره دو مرودشت و کتابخانه حاجب مرودشتی بازدید کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن