تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجو نباید بازیچه دست سیاسیون شود/اربعین نشان دهنده قدرت تشیع به جهان بود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه پیربکران گفت هر کشوری حق دارد از حقوق بشر حرف بزند اما آمریکایی که دستش تا آخر در خون مردم آلوده است حق ندارد از حقوق بشر دم بزند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پلنا ، حجت الاسلام والمسلمین کیانی امام جمعه بخش پیربکران در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی عاشقان ابا عبدالله الحسین علیه السلام در روز اربعین گفت: هرکس به زیارت امام حسین رود و این عمل او از روی محبت به اهل بیت باشد خدای تبارک و تعالی اورا بر سر سفره های بهشت می نشاند که از نعمت های آن با چهارده معصوم و اولیای الهی تناول کند درحالی که هنوز روز حساب به پایان نرسیده باشد.
وی افزود: کسانی که در اربعین و پیاده روی آن شرکت کردند یک میتینگ سیاسی و قدرت نمایی عظیم شیعه را در این برهه از زمان و پیچ تاریخی به نمایش گذاشتند؛ اربعین آغاز حادثه کربلا بود و با آن یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودان شد و حضور میلیونی زائران در کربلا درواقع کمر استکبار را شکست و همه دشمنان را بهت زده کردکه چطور این خیل عظیم جمعیت به سمت کربلا سرازیر است در حالی که داعش هم در نزدیکی آنها بود که حمایت آمریکا و استکبار را نیز به همراه داشت اما جرأت نکردند حتی یک گلوله شلیک کنند و این نشان دهنده قدرت اسلام و تشیع در جهان بود.
امام ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
دانشجو نباید بازیچه دست سیاسیون شود/اربعین نشان دهنده قدرت تشیع به جهان بود






جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن