تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازندگان Just Cause 3 در پی ساخت دو بازی جدید با همین مشخصات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: اعضای استودیو آوالانچ (Avalanche) ظرف چند ماه اخیر، روز های بسیار پر کاری را پشت سر نهاده اند. آن ها ابتدا بازی Mad Max را به ناشر آن اثر یعنی شرکت برادران وارنر تحویل دادند و همین چند روز قبل هم بازی Just Cause 3 را تحت نام و سرپرستی ناشر این بازی یعنی شرکت اسکویر انیکس روانه ی بازار ساختند. با این حال به نظر می رسد که اعضای این روز ها پر کار استودیو آوالانچ به هیچ وجه قصد به در کردن خستگی شان را ندارند و بلافاصله می خواهند تا کار ساخت و تولید پروژه های بعدی خود را آغاز نمایند. اعضای استودیو آوالانچ (Avدرست یک روز پس از انتشار رسمی بازی Just Cause 3 به بازار، شاهد این نکته بودیم که مسئول ارشد استودیو آوالانچ یعنی آقای کریستوفر ساندبرگ در حساب رسمی خود در شبکه ی اجتماعی توییتر خبر از ساخت دو بازی کامپیوتری جدید داد که قرار است درست همانند دو بازی اخیر ساخته شده به دست اعضای این استودیو یعنی Mad Max و Just Cause 3 از یک گیم پلی کاملاً اکشن به همراه ساختاری سند باکس و Open World بهره ببرند. البته آقای ساندبرگ توضیح بیشتری در مورد این بازی ها ارائه نداده و به عنوان مثال روشن نساخته است که آیا این دو بازی IP های کاملاً جدیدی هستند یا این که قرار است دنباله هایی برای همین دو بازی مذکور یعنی Mad Max و Just Cause 3 باشند. به هر حال کاملاً مشخص به نظر می رسد که اعضای استودیو آولانچ تصمیمشان بر این است که کماکان در همین سبک Open World به ساخت بازی های جدید مشغول باشند و از تجربه کردن دیگر سبک های شناخته شده در دنیای بازی های کامپیوتری بپرهیزند. هم زمان با این اظهار نظر کریستوفر ساندبرگ در حساب توییتری خود که با دعوت علاقمندان به امر بازی سازی برای پیوستن به استودیو آوالانچ هم همراه بوده است، اعضای این استودیو در وب سایت رسمی خود یک آگهی تازه را نیز برای جذب نیرو های جدید به استودیو آوالانچ منتشر ساخته اند. در واقع سران این استودیو در هر دو مقر اصلی خود واقع در دو شهر نیو یورک و استکهلم به همکاری با نیرو های تازه نفس در زمینه های مختلفی نظیر طراحی هوش مصنوعی، طراح نور پردازی ، طراح ارشد ساخت شخصیت، طراح واسط کاربری ، انیماتور ، طراح نقشه و دنیای بازی های کامپیوتری ، توسعه دهنده ی موتور های گرافیکی و مواردی از این دست نیاز دارند. بنا بر این تنها نکته ای که از حالا مشخص به نظر می رسد این است که دو بازی مذکور احتمالاً به شکل هم زمان در دو بخش مجزای استودیو آوالانچ واقع در شهر های نیویورک و استکهلم ساخته خواهند شد. خیز جدید اعضای استودیو آوالانچ به منظور ساختن بازی ها جدیدشان در شرایطی صورت می پذیرد که آخرین بازی تولید شده به دست آن ها یعنی بازی Just Cause 3 در نخستین روز های انتشار خود با بازخورد های چندان مثبتی مواجه نشد و از مشکلات تکنیکی متعددی در زمینه های فنی رنج می برد. مشکلاتی که دارندگان نسخه ی مربوط به پلتفرم PC در طی روز های اخیر کمی بیش از سایر نسخه ها از آن سخن گفته و به شکوه و شکایت از آن پرداخته اند (البته بر طبق اطلاعات موجود هر دو نسخه ی کنسولی بازی نیز از برخی مشکلات فنی رنج می برند). در این میان دارندگان نسخه ی PC بازی Just Cause 3 علاوه بر مشکلات مربوط به افت نرخ فریم (که متاسفانه این روز ها تقریباً به معضلی عادی در بازی های کامپیوتری جدید تبدیل شده است) مشکلات عدیده ی دیگری را نیز در بازی Just Cause 3 گزارش کرده اند که مشکلات مذکور در مواردی موجبات نا خرسندی دارندگان نسخه ی PC این بازی را فراهم آورده است. طیف قابل توجهی از این مشکلات به نیاز مبرم بازی Just Cause 3 به داشتن اتصال اینترنتی مربوط می شود که سازندگان و ناشر این بازی (خصوصاً شرکت اسکویر انیکس) آن را با دلایلی نظیر فراهم آوردن امکان آپدیت شدن آمار جهانی مربوط به گیم پلی تجربه کنندگان این بازی توجیه کرده اند (مواردی نظیر تعداد پایگاه های آزاد شده، تعداد سقوط های آزاد موفق و موارد دیگری از این دست). در این میان به نظر می رسد که در حین تجربه کردن بازی Just Cause 3 ارتباط کاربران با سرور های شرکت اسکویر انیکس به طور گاه و بی گاه قطع می شود و تجربه ی گیمر ها از این بازی را با اختلال های متعددی روبرو می سازد. در واقع این اختلال ها از آن جایی ناشی می شوند که پس از قطع شدن ارتباط این بازی با سرور های شرکت اسکویر انیکس، بازی Just Cause 3 به طور خود کار و سریع تشخیص نمی دهد که آیا کاربر مورد نظر می خواهد همچنان به سرور آنلاین این بازی متصل بماند یا این که به صورت آفلاین بازی معمولی خود را ادامه دهد. و در چنین شرایطی تجربه کنندگان بازی Just Cause 3 با وقفه های یکی دو دقیقه ای در طول گیم پلی این اثر مواجه می شوند که می تواند تجربه ی آن ها از این بازی را به فرآیندی ناخوشایند تبدیل سازد. حتی گفته می شود که با هر بار رفتن به منوی اصلی این بازی و بازگشت از آن، چنین امری به صورت پی در پی تکرار می شود و اختلالات مدت دار آزار دهنده ای را در گیم پلی بازی Just Cause 3 پدید می آورد. البته موارد مذکور تنها مشکلات گزارش شده از نسخه ی PC بازی Just Cause 3 نیستند و در این میان مشکلات عجیبی نظیر ناپدید شدن یک باره و ناگهانی عوارض زمینی نظیر کوه و دریا و دریاچه از نقشه ی این بازی نیز گزارش شده است. به این معنی که به طور مثال شما مشغول پرواز برفراز کوهپایه های جزیره ی Medici هستید اما به ناگهان تمامی پستی و بلندی های موجود در زمین از زیر پایتان محو می شود. در این میان سازندگان بازی Just Cause 3 طی اعلام رسمی خود در شبکه ی استیم خاطر نشان ساخته اند که از مشکلات مذکور با خبر هستند و در تلاشند تا به زودی برای حل کردن آن ها اقدام مثبتی بیاندیشند. به هر حال گیمر هایی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند می توانند اقدام به نصب آخرین درایور های گرافیکی ارائه شده از سوی دو شرکت انویدیا و AMD نمایند تا شاید بخشی از این مشکلات برای آن ها بر طرف شود. در کل به نظر می رسد که این روز ها عادت بسیار نا پسندی در حال باب شدن میان استودیو ها و شرکت های سرشناس بازی سازی است و این عادت نه چندان جالب می رود تا به نوعی استاندارد جدید در بحث بازی سازی تبدیل شود. این عادت که استودیو های بازی سازی مختلف ابتدا بازی های جدید خود را هر آن گونه که هستند (و با هر کیفیت ممکن) به بازار عرضه نمایند و پس از آن (و بعد از به جیب زدن سود ناشی از فروش این بازی ها و شکستن رکورد های بی معنی) اقدام به ارائه ی پچ های ترمیمی برای حل مشکلات متعدد موجود در بازی های خود نمایند (شد که شد، نشد هم نشد!). در این میان حاشا به مرام استودیو های بازی سازی کوچک تر که آثار ناقص خود را لا اقل وارد بخش Early Access شبکه ی استیم می نمایند و با عرضه کردن این آثار جدید و نیمه تمام در آن جا با قیمتی نازل تر، به طور مستقیم و غیر مستقیم این موضوع را به مخاطبان خود اعلام می نمایند که گیمر محترم تو در حال خریدن یک بازی نیمه کاره هستی و در این جا قصد ما بر این است که این بازی ناقص را با کمک و هم فکری شما کامل کرده و پس از آن نسخه ی کامل این بازی را به شکل رسمی عرضه کنیم. اما افسوس که اکثر شرکت های بزرگ بازی سازی هم اکنون در حال گام برداشتن در مسیری هستند که ادامه دادن آن در بلند مدت به هیچ وجه به نفع صنعت بازی سازی نیست. درست یک روز پس از انتشار رسمی بازی Just Cause 3 به بازار، شاهد این نکته بودیم که مسئول ارشد استودیو آوالانچ یعنی آقای کریستوفر ساندبرگ در حساب رسمی خود در شبکه ی اجتماعی توییتر خبر از ساخت دو بازی کامپیوتری جدید داد که قرار است درست همانند دو بازی اخیر ساخته شده به دست اعضای این استودیو یعنی Mad Max و Just Cause 3 از یک گیم پلی کاملاً اکشن به همراه ساختاری سند باکس و Open World بهره ببرند. البته آقای ساندبرگ توضیح بیشتری در مورد این بازی ها ارائه نداده و به عنوان مثال روشن نساخته است که آیا این دو بازی IP های کاملاً جدیدی هستند یا این که قرار است دنباله هایی برای همین دو بازی مذکور یعنی Mad Max و Just Cause 3 باشند. به هر حال کاملاً مشخص به نظر می رسد که اعضای استودیو آولانچ تصمیمشان بر این است که کماکان در همین سبک Open World به ساخت بازی های جدید مشغول باشند و از تجربه کردن دیگر سبک های شناخته شده در دنیای بازی های کامپیوتری بپرهیزند. هم زمان با این اظهار نظر کریستوفر ساندبرگ در حساب توییتری خود که با دعوت علاقمندان به امر بازی سازی برای پیوستن به استودیو آوالانچ هم همراه بوده است، اعضای این استودیو در وب سایت رسمی خود یک آگهی تازه را نیز برای جذب نیرو های جدید به استودیو آوالانچ منتشر ساخته اند. در واقع سران این استودیو در هر دو مقر اصلی خود واقع در دو شهر نیو یورک و استکهلم به همکاری با نیرو های تازه نفس در زمینه های مختلفی نظیر طراحی هوش مصنوعی، طراح نور پردازی ، طراح ارشد ساخت شخصیت، طراح واسط کاربری ، انیماتور ، طراح نقشه و دنیای بازی های کامپیوتری ، توسعه دهنده ی موتور های گرافیکی و مواردی از این دست نیاز دارند. بنا بر این تنها نکته ای که از حالا مشخص به نظر می رسد این است که دو بازی مذکور احتمالاً به شکل هم زمان در دو بخش مجزای استودیو آوالانچ واقع در شهر های نیویورک و استکهلم ساخته خواهند شد. خیز جدید اعضای استودیو آوالانچ به منظور ساختن بازی ها جدیدشان در شرایطی صورت می پذیرد که آخرین بازی تولید شده به دست آن ها یعنی بازی Just Cause 3 در نخستین روز های انتشار خود با بازخورد های چندان مثبتی مواجه نشد و از مشکلات تکنیکی متعددی در زمینه های فنی رنج می برد. مشکلاتی که دارندگان نسخه ی مربوط به پلتفرم PC در طی روز های اخیر کمی بیش از سایر نسخه ها از آن سخن گفته و به شکوه و شکایت از آن پرداخته اند (البته بر طبق اطلاعات موجود هر دو نسخه ی کنسولی بازی نیز از برخی مشکلات فنی رنج می برند). در این میان دارندگان نسخه ی PC بازی Just Cause 3 علاوه بر مشکلات مربوط به افت نرخ فریم (که متاسفانه این روز ها تقریباً به معضلی عادی در بازی های کامپیوتری جدید تبدیل شده است) مشکلات عدیده ی دیگری را نیز در بازی Just Cause 3 گزارش کرده اند که مشکلات مذکور در مواردی موجبات نا خرسندی دارندگان نسخه ی PC این بازی را فراهم آورده است. طیف قابل توجهی از این مشکلات به نیاز مبرم بازی Just Cause 3 به داشتن اتصال اینترنتی مربوط می شود که سازندگان و ناشر این بازی (خصوصاً شرکت اسکویر انیکس) آن را با دلایلی نظیر فراهم آوردن امکان آپدیت شدن آمار جهانی مربوط به گیم پلی تجربه کنندگان این بازی توجیه کرده اند (مواردی نظیر تعداد پایگاه های آزاد شده، تعداد سقوط های آزاد موفق و موارد دیگری از این دست). در این میان به نظر می رسد که در حین تجربه کردن بازی Just Cause 3 ارتباط کاربران با سرور های شرکت اسکویر انیکس به طور گاه و بی گاه قطع می شود و تجربه ی گیمر ها از این بازی را با اختلال های متعددی روبرو می سازد. در واقع این اختلال ها از آن جایی ناشی می شوند که پس از قطع شدن ارتباط این بازی با سرور های شرکت اسکویر انیکس، بازی Just Cause 3 به طور خود کار و سریع تشخیص نمی دهد که آیا کاربر مورد نظر می خواهد همچنان به سرور آنلاین این بازی متصل بماند یا این که به صورت آفلاین بازی معمولی خود را ادامه دهد. و در چنین شرایطی تجربه کنندگان بازی Just Cause 3 با وقفه های یکی دو دقیقه ای در طول گیم پلی این اثر مواجه می شوند که می تواند تجربه ی آن ها از این بازی را به فرآیندی ناخوشایند تبدیل سازد. حتی گفته می شود که با هر بار رفتن به منوی اصلی این بازی و بازگشت از آن، چنین امری به صورت پی در پی تکرار می شود و اختلالات مدت دار آزار دهنده ای را در گیم پلی بازی Just Cause 3 پدید می آورد. البته موارد مذکور تنها مشکلات گزارش شده از نسخه ی PC بازی Just Cause 3 نیستند و در این میان مشکلات عجیبی نظیر ناپدید شدن یک باره و ناگهانی عوارض زمینی نظیر کوه و دریا و دریاچه از نقشه ی این بازی نیز گزارش شده است. به این معنی که به طور مثال شما مشغول پرواز برفراز کوهپایه های جزیره ی Medici هستید اما به ناگهان تمامی پستی و بلندی های موجود در زمین از زیر پایتان محو می شود. در این میان سازندگان بازی Just Cause 3 طی اعلام رسمی خود در شبکه ی استیم خاطر نشان ساخته اند که از مشکلات مذکور با خبر هستند و در تلاشند تا به زودی برای حل کردن آن ها اقدام مثبتی بیاندیشند. به هر حال گیمر هایی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند می توانند اقدام به نصب آخرین درایور های گرافیکی ارائه شده از سوی دو شرکت انویدیا و AMD نمایند تا شاید بخشی از این مشکلات برای آن ها بر طرف شود. در کل به نظر می رسد که این روز ها عادت بسیار نا پسندی در حال باب شدن میان استودیو ها و شرکت های سرشناس بازی سازی است و این عادت نه چندان جالب می رود تا به نوعی استاندارد جدید در بحث بازی سازی تبدیل شود. این عادت که استودیو های بازی سازی مختلف ابتدا بازی های جدید خود را هر آن گونه که هستند (و با هر کیفیت ممکن) به بازار عرضه نمایند و پس از آن (و بعد از به جیب زدن سود ناشی از فروش این بازی ها و شکستن رکورد های بی معنی) اقدام به ارائه ی پچ های ترمیمی برای حل مشکلات متعدد موجود در بازی های خود نمایند (شد که شد، نشد هم نشد!). در این میان حاشا به مرام استودیو های بازی سازی کوچک تر که آثار ناقص خود را لا اقل وارد بخش Early Access شبکه ی استیم می نمایند و با عرضه کردن این آثار جدید و نیمه تمام در آن جا با قیمتی نازل تر، به طور مستقیم و غیر مستقیم این موضوع را به مخاطبان خود اعلام می نمایند که گیمر محترم تو در حال خریدن یک بازی نیمه کاره هستی و در این جا قصد ما بر این است که این بازی ناقص را با کمک و هم فکری شما کامل کرده و پس از آن نسخه ی کامل این بازی را به شکل رسمی عرضه کنیم. اما افسوس که اکثر شرکت های بزرگ بازی سازی هم اکنون در حال گام برداشتن در مسیری هستند که ادامه دادن آن در بلند مدت به هیچ وجه به نفع صنعت بازی سازی نیست.


جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن