تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امور دینی و اخلاق اسلامی در دانشگاه ها تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه امور دینی و اخلاق اسلامی باید در دانشگاه ها تقویت شود گفت: به طور شایسته و مطلوب بر روی مسئله امور دینی، تهذیب نفس و اخلاق اسلامی در دانشگاه های کشور کار نشده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج ، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: عده ای استاد نفوذی وارد مراکز علمی و دانشگاهی کشور شده و با باورهای دینی مردم و دانشجویان بازی می کنند و این اساتید دارند برنامه های نفوذی دشمنان را به مردم و بویژه دانشجویان القا می کنند.
وی با تاکید بر اینکه علم باید همراه با باور و اعتقاد باشد زیرا چنین علمی راهگشاه و نجات بخش است، بیان کرد: عالم دینی باید به امور معنوی توجه و عمل کند.
موسوی اعظم تصریح کرد: دانش باید همراه با تقوا و پرهیزگاری باشد و چنانچه تهذیب و تکذیه نفس نباشد علم و دانش نیز کار ساز، مفید و موثر نخواهد بود.
امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور شایسته و مطلوب بر روی مسئله امور دینی، تهذیب نفس و اخلاق اسلامی در دانشگاه های کشور کار نشده است.
موسوی اعظم با تاکید بر اینکه برخی دانشجویان به دلیل همین استادان نفوذی و بی اعتقاد دچار انحراف شده اند، افزود: فتنه سال 88 را برخی از همین استادان نفوذی و بی اعتقاد ایجاد کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه های کشور ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن