تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرساخت های خدماتی برای معلولان شهرضا فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا با بیان اینکه برابرسازی فرصت ها و رفع تبعیض های فراروی معلولان نیازمند عزم ملی است، گفت: زیرساخت های خدماتی برای معلولان شهرضا فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشهرضا ، همایش پیاده روی معلولان به مناسبت بزرگداشت 12 آذر، روز جهانی معلولان، عصر امروز با همکاری اداره بهزیستی شهرستان شهرضا برگزار شد.
در این همایش که با هدف حضور نمادین معلولان در جامعه برگزار شد، جمعی از گروه های مختلف معلولان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، شامل نابینایان، ناشنوایان، معلولان جسمی -حرکتی، ذهنی و اعصاب و روان، آسیب دیدگان اجتماعی، توانخواهان مراکز توانبخشی مدرس، پرآور، افق و مهرگان، سالمندان خانه رضوان، رئیس و جمعی از کارمندان اداره بهزیستی شهرضا، رؤسای مراکز تحت نظارت و جمعی از هیئت امنای خانه سالمندان رضوان، با در دست داشتن پلاکاردهایی حد فاصل فرمانداری تا میدان اصلی شهر را راهپیمایی کردند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا در حاشیه این پیاده روی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: حضور معلولان و خدمت گزاران آنان در این راهپیمایی صلح آمیز در روز جهانی معلولان تأکیدی بر لزوم عزم ملی برای برابرسازی فرصت ها و رفع تبعیض های فراروی معلولان است.
محمدعلی صادقی بیان کرد: هفته جهانی معلولان فرصتی است تا به توان دهی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
زیرساخت های خدماتی برای معلولان شهرضا فراهم شود






پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن