واضح آرشیو وب فارسی:گیمفا: امروز کمپانی بوهمیا اینترکتیو، تهیه کننده و سازنده سومین نسخه از فرنچایز انحصاری، شوتر نظامی و تاکتیکی محبوب خود، یعنی ArmA III، اقدام به انتشار جدیدترین به روزرسان بزرگ بازی، تحت نام Nexus نمود. برای جزئیات بیشتر، با گیمفا همراه باشید. از ویژگی های برجسته این به روزرسان بزرگ، می توان به بهبود و گسترش حالت چندنفره End Game، اصلاحات برخی از مکانیزم های هسته بازی مانند استقامت و تجهیزات حفاظت فردی و همچنین ایجاد یک قابلیت جدید برای سازندگان محتوا ArmA III، جهت تعریف کردن «وابستگی مود» اشاره کرد که قابلیت آخری، مودهایی را که وابسته به دیگر مودهای موجود در کارگاه استیم (Steam Workshop) هستند، به طور خودکار نصب می کند. اول از همه، به روزرسان Nexus، دو سناریو جدید را به حالت End Game بازی، به نام های Feres و Zaros اضافه کرده و سناریو Kavala را که از قبل در بازی وجود داشت، بهبود می بخشد. هر یک از این سناریوها بر روی یک سری موارد خاص و متمایز متمرکز هستند. از مبارزات و درگیری های نیروهای زمینی در مقیاس کوچک گرفته تا مبارزه به وسیله وسایل نقلیه در فاصله دورتر که به بازی بازان امکان مبارزه به صورت ۸vs8 تا ۱۶vs16 را می دهد. در کنار بهبودهای فراوان بخش End Game، به روزرسان Nexus یک قابلیت جدید دیگر را نیز به بخش چندنفره بازی به نام «دوربین تماشاگر» می افزاید. این قابلیت که به صورت مدولار طراحی شده است، با وجود اینکه مخصوص حالت End Game است، سازندگان محتوا برای بازی می توانند آن را ویرایش کرده یا در مودهای خود استفاده کنند. جدا از بخش چندنفره و حالت End Game، یکی دیگر از مواردی که به روزرسان Nexus به آن توجه ویژه ای داشته است، به حرکت کردن و تیراندازی شخصیت ها مربوط می شود. با توجه به پیاده سازی سیستم جدید استقامت، بازی حالت منطقی تر و روش ارتباط موثرتری را جهت تعیین قابلیت دویدن بازیباز و متعاقبا، دقت نشانه گیری آن ها، در نظر می گیرد. به این صورت که سیستم جدید فاکتورهای مانند تجهیزات حمل شده توسط شخصیت ها و دیگر المان ها مانند نوع زمین از نظر ناهمواری را محاسبه کرده و بر این اساس در اسقامت بازی باز تاثیر می گذارد. به این معنا که افرادی که با تفکر و نقشه حرکت می کنند، در مبارزه تاثیر گذارتر خواهند بود. دیگر تغییر مهم دیگر بازی، به میزان آسیب به شخصیت های بازی براساس مدل آن ها باز می گردد. به این صورت که از این پس گلوله ها و دیگر عوامل آسیب رسان، براساس نوع، فاصله شلیک، قدرت و مکان برخورد، آسیب متفاوتی را به شخصیت ها می رساند و برای مثال بخش هایی از بدن شخصیت ها که توسط ابزاری مانند جلیقه ضدگلوله و… محافظت نشده اند، آسیب بسیار بیشتری را نسبت به دیگر بخش ها، خواهند دید. در نتیجه برتری مهارت های تیراندازی و همچنین اهمیت وسایل حفاظت شخصی، بیشتر از گذشته خواهند شد.
چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: گیمفا]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]