تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف انواع فرآورده نفتي اصفهان به بيش از ۳.۲ ميليارد ليتر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۰:۱۶ق.ظ)
مصرف انواع فرآورده نفتي اصفهان به بيش از ۳.۲ ميليارد ليتر رسيد موج - سرپرست شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اصفهان گفت: مصرف انواع فرآورده نفتي منطقه اصفهان در هشت ماهه نخست امسال به بيش از ۳.۲ ميليارد ليتر رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين صادقيان اظهار داشت: مصرف اين فرآورده‌هاي نفتي که شامل بنزين، نفت گاز، نفت سفيد و نفت کوره است، در بازه زماني ياد شده به سه ميليارد و ۲۰۵ ميليون و ۵۳ هزار و ۲۰۶ ليتر رسيده است.
سرپرست شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اصفهان، کاهش مصرف فرآورده‌هاي نفتي يادشده را نسبت به هشت ماهه نخست پارسال، ۳۷۸ ميليون و ۳۶۰ هزار و ۷۳۰ ليتر اعلام کرد.
وي درباره مصرف بنزين اين بازه زماني (۲۴۶ روز نخست امسال) گفت: در اين مدت يک ميليارد و ۲۸۷ ميليون و ۴۳۲ هزار و ۵۱۳ ليتر بنزين مصرف شد که از رشد سه درصدي آن نسبت به مدت مشابه پارسال حکايت دارد.
به گفته صادقيان، مصرف اين فرآورده نفتي در هشت ماهه نخست پارسال، يک ميليارد و ۲۴۷ ميليون و ۹۲۹ هزار و ۹۴۸ ليتر بوده است.
سرپرست شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اصفهان درباره مصرف نفت گاز اين منطقه در هشت ماهه نخست امسال نيز گفت: مصرف نفت گاز منطقه اصفهان در مدت زمان يادشده با ۱۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، به يک ميليارد و ۸۳۵ ميليون و ۹۳۶ هزار و ۴۹۳ ليتر رسيد.
وي گفت: در ۲۴۶ روز نخست پارسال، مصرف نفت گاز منطقه اصفهان، دو ميليارد و ۱۷۰ ميليون و ۸۳ هزار و ۲۵۸ ليتر بوده است.
صادقيان مجموع مصارف نفت سفيد و نفت کوره منطقه اصفهان را در هشت ماه نخست امسال نيز ۸۱ ميليون و ۶۵۷ هزار و ۲۰۰ ليتر اعلام و اظهار کرد: سهم نفت کوره مصرفي اين بازه زماني، ۵۶ ميليون و ۳۷۱ هزار ليتر بوده است.
به گفته سرپرست شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اصفهان، مصرف اين دو فرآورده نفتي (نفت کوره و نفت سفيد) در ۲۴۶ روز نخست پارسال، ۲۶۵ ميليون و ۴۰۰ هزار و ۷۳۰ ليتر بوده است.
وي تصريح کرد: مصرف نفت کوره نسبت به هشت ماه نخست پارسال، بيش از ۵۸ درصد و مصرف نفت کوره نيز نزديک به ۱۷ درصد کاهش داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن