تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813231942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه‌جويي ۳۰ ميليارد ريالي گاز در زنجان با بومي‌سازي ايستگاه‌هاي تقليل فشار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۷ب.ظ)
صرفه‌جويي ۳۰ ميليارد ريالي گاز در زنجان با بومي‌سازي ايستگاه‌هاي تقليل فشار موج - بومي‌سازي ايستگاه‌هاي تقليل فشار در شرکت گاز استان زنجان منجر به صرفه‌جويي ۳۰ ميليارد ريالي در اين شرکت شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: کارشناسان اين شرکت با طراحي و ساخت ايستگاه‌هاي تقليل فشار و اندازه‌گيري، قابليت صرفه‌جويي و کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدي هزينه‌ها را فراهم کرده‌اند.
محمد عسکريان افزود: تحقق اين موضوع علاوه بر استفاده بهينـه از قطعات و اجناس راکد و مازاد، کاهش زمان تحويل، افزايش اشتراک‌پذيري در بخش صنايع و مشترکان عمده؛ زمينه رفع شرايط تحريم و محدوديت تأمين کالا را نيز فراهم کرده است.
وي با بيان اين‌که با به‌کارگيري اجناس راکد و مازاد انبار شرکت گاز استان زنجان و انبار شهيد طاهري شرکت ملي گاز ايران، ساخت و مونتاژ ايستگاه‌هاي تقليل فشار اين شرکت، بومي‌سازي شده است، اعلام کرد: هم اکنون ۲۰۰ ايستگاه تقليل فشار از سوي مهندسان اجرائي ساخته‌شده است تا علاوه برگذر از سد تحريم و پاسخگويي به نياز صنايع استان، شاهد صرفه‌جويي ۳۰ ميليارد ريالي و درآمدزايي چهار ميليارد توماني براي شرکت گاز استان زنجان باشيم.
مدير عامل شرکت گاز استان زنجان با بيان اين‌که يکي از ابزارهاي مديريت مشارکتي در بهبود عملکرد سازمان؛ به‌کارگيري ذهن‌هاي خلاق کارکنان با رويکردي مؤثر در تحقق اهداف سازمان است، بر توجه ويژه به نظام پيشنهادها که از برنامه‌هاي انسان محور در ارتقاي بهره‌وري و ايجاد روحيه مشارکت فردي در انجام بهتر امور و حل مسائل سازماني است تأکيد کرد.
وي ادامه داد: خودکفا کردن سازمان با بهره‌گيري از نيروهاي توانمند، صرفه‌جويي، کاهش و منطقي کردن هزينه‌ها با خلاقيت کارکنان، دست يافتن به راهکارهاي جديد براي انجام هرچه بهتر امور با ارائه فکرها و طرح‌هاي نوين براي توليدات و خدمات جديد توسط کارکنان خلاق از جمله اهداف و دستاوردهايي است که با اعتماد کردن، ميدان دادن، حمايت کردن و به صحنه کشاند ذهن‌هاي مبتکر و خلاق، در سازمان دنبال مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن