تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویربردای کلیپ ایران با موضوع مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مراحل تصویربرداری کلیپی با عنوان ایران با موضوع مقاومت توسط بسیج مرکز صدا و سیمای سمنان با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود کلید خورد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت : کلیپ ایران با موضوع مقاومت به سفارش حوزه بسیج صدا و سیمای استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با همکاری روابط عمومی این دانشگاه مراحل تصویر برداری خود را آغاز کرد.
سید امیر رضا حسینی نژاد در مورد ویژگی های این کلیپ افزود : این اثر بیشتر بر توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی و هسته ای می پردازد ضمن اینکه تصاویری از تاریخ مقاومت مردم و جنگ تحمیلی نیز در آن گنجانده شده است.
وی بیان کرد : شاعر این کلیپ روح الله احمدی از شعرای استان سمنان ، خواننده و آهنگساز آن محمد آمین از خواننده های کشوری با تصویر برداری مصطفی کریمی و کارگردانی علیجان دائیان از کارگردانان صدا و سیمای استان سمنان می باشد.
حسینی نژاد گفت : در لوکیشن های این کلیپ از آزمایشگاهها ، کارگاهها و کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود استفاده شده است.
وی یادآوری کرد روابط عمومی دانشگاه آماده همکاری با گروه های فیلم ساز و مستند ساز با موضوعات فرهنگی ، علمی آموزشی و اجتماعی می باشد و متقاضیان می توانند از پتانسیل های فنی و فیزیکی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن