تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی آثار جنگ بر تغییر اقلیم در اجلاس پاریس/ توافقی الزام آور و جبران تعهدات گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بررسی آثار جنگ بر تغییر اقلیم در اجلاس پاریس/ توافقی الزام آور و جبران تعهدات گذشته
بررسی آثار جنگ بر تغییرات اقلیم ضرورت الزام آور بودن توافقات اجلاس پاریس، و جبران تعهدات گذشته پیشنهاد معصومه ابتکار نماینده کشور ایران در نشست سران دیروز پاریس بود.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست سران تغییرات آب و هوایی پاریس دیروز با حضور 183 کشور عضو سازمان ملل و 150 نفر از سران کشورهای جهان، نمایندگان انجمن‌ها و سازمان‌های دولتی در مجموعه نمایشگاهی بوژه پاریس دیروز با هدف بررسی راه های مقابله با افزایش گرم شدن زمین و گازهای گلخانه‌ای در فرانسه آغاز به کار کرد و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از کشور ایران در این نشست حضور داشته و دقایقی سخرانی کرد.


*تبعات جنگ بر تغییرات اقلیم بررسی شود


 معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بررسی تبعات جنگ و درگیری سلطانه بر بحث تغییر اقلیم را به نشست سران اجلاس آب و هوایی پیشنهاد داد.


*ضرورت الزام آور بودن توافق


 اهالی پاریس می‌گویند: قبل از این جلسات و نشست‌های زیادی برگزار شد و کشورهای صنعتی و سرمایه داری اسنادی را امضا کرده‌اند ولی هیچ وقت به آن عمل نکرده‌اند و این فقط یک نمایش سیاسی است که هر بار بدون اجرایی تکرار می‌شود و در این بین کشورهای در حال توسعه در اجلاس پاریس همچون ایران به دنبال توافقی الزام آور هستند.


 معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این باره اظهار داشت: ضروری است، توافقنامه پاریس از نوآوری در الزامات و ابزارهای اجرا، مبتنی بودن بر رویکردهای تشویقی برای مشارکت تمامی کشورهای عضو کنوانسیون و عنصر بسیار کلیدی صداقت در تعهدات و جبران تعهدات گذشته از امروز تا قبل از سال 2020 برخوردار باشد.


 گفتنی است؛ دیشب پلیس فرانسه با حامیان محیط زیست که در میدان روکوبیک پاریس به رغم ممنوعیت از پیش اعلام شده تجمع کرده بودند درگیر شده و در نهایت 289 را دستگیر کردند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دود 6 میلیون خودرو فرسوده که به چشم مردم می‌رود
سرمشق امروز برای حاشیه‌نشین‌ها چه خواهد بود؟/ ورود به این مسئله امنیتی است!
کشته شدن 600 تن در طول 20 سال گذشته/ رکورد زنی آمریکا و چین در شمار فجایع طبیعی
ورود محیط زیست به این شهرها ممنوع است!
ابتکار: برای گرفتن خسارات شوخی نداریم/ چه ارگان‌هایی خسارت داده‌اند؟
مقصر مرگ درختان بزرگترین خیابان خاورمیانه کیست ؟!
اگر توزیع آب به شهرداری واگذار شود، مشکل بحران حل خواهد شد؟!!
شهرداری تهران به دنبال اجرای طرح لایحه مدیریت یکپارچه است





۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن