تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه:تأمين مسكن همانند اشتغال جوانان بايد جزء اولويت هاي كاري باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار كرمانشاه:تأمين مسكن همانند اشتغال جوانان بايد جزء اولويت هاي كاري باشد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: استانداركرمانشاه گفت: تأمين مسكن براي مردم از اهداف و اولويتهاي بسيار مهم كاري دولت نهم است بنابراين اين موضوع بايد همانند اشتغال جوانان جزء ‌اولويتهاي كاري مديران دستگاههاي اجرايي استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، مجيد غفوري صبح شنبه در يازدهمين جلسه ستاد مسكن استان كرمانشاه با بيان اين مطلب كه اجراي طرح تبصره 6 از اولويت هاي كاري دولت است اظهار داشت: اجراي طرح مسكن مهر يك نهضت است و هركس مي خواهد در اين نهضت سهيم باشد بايد خالصانه با تمام توان درخدمت مردم باشد و از هيچ تلاشي در اين زمينه ودرراستاي تعاوني هاي تشكيل شده دريغ ننمايد .

وي با تأكيد براينكه بنياد مسكن انقلاب اسلامي، مسكن و شهرسازي، شهرداري، اداره تعاون و ديگر دستگاههاي مرتبط با اين موضوع ضمن هماهنگي و تعامل با يكديگر بايد مقتدرانه و جسورانه كارها را پيش ببرند، گفت: ستاد مسكن ضرورت دارد حداقل هفته ايي يك جلسه به طور مستمر ومنظم برگزار كند واعضاي شركت كننده نيز مي بايست با برنامه ريزي وآمادگي قبلي در جلسه شركت نمايند.

غفوري اولويت نيازامروز بيشتر جوانان و خانواده هاي كم درآمد جامعه را وجود مسكن ذكر كرد و بيان داشت: همانطور كه در بحث اشتغال جوانان حساسيت نشان مي دهيم بايد در بخش مسكن جوانان هم حساسيت خرج داد و انصافاً اجراي تبصره 6 يك فرصتي براي مسكن داراشدن اقشار بدون مسكن دركشور و استان خواهد بود.

در ادامه جلسه جليل كرم مديركل اداره تعاون استان كرمانشاه با اشاره به شركت 103 هزار نفر در طرح مسكن مهر در استان گفت: از اين تعداد 88هزار و 131نفر براي تشكيل پرونده به اداره تعاون مراجعه كرده اند كه به همين منظور اين افراد در قالب 172 تعاوني كه از خود افراد تشكيل شده است ساماندهي خواهند شد و علاوه براين تعداد 72 تعاوني كارمندي و كارگري نيز تشكيل شده است.

درادامه جلسه پيرامون زمينهاي متعلق به دانشگاه رازي و شهرداري كرمانشاه جهت اختصاص به طرح مسكن مهربحث و بررسي شد و مقرر شد كه در اسرع وقت وضعيت انتقال آنها صورت گيرد.

همچنين پيرامون يارانه تسهيلات بافت فرسوده بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا نحوه توزيع اين تسهيلات به صورت شناور در نظر گرفته شود به طوري كه هرشهري تلاش بيشتري براي جذب آن داشته باشد از تسهيلات بيشتري در اين زمينه برخوردار شود.

در ادامه جلسه در خصوص تسهيلات براي فن آوريهاي نوين در ساخت و سازها، مقررشد اين تسهيلات براي ساختمانهاي بيش از چهار طبقه درنظرگرفته شود و نظارت دقيق و مستمري از نحوه ساخت و سازها صورت گيرد و با مشاهده كمترين تخلف در سازه ها نسبت به اخذ تسهيلات پرداخت شده اقدام شود.

همچنين در اين جلسه مقرر شد بانك مسكن با توجه به پيشنهاد بانك مركزي هر گونه تسهيلات خود را به كارگروه مسكن ارائه و با نظر مساعد و نظارت مستمر توسط رئيس سازمان مسكن و شهرسازي نسبت به پرداخت تسهيلات به متقاضيان اقدام شود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن