تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809262899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم شهرداری گرگان عملکرد درخشانی دارد/پیشنهاد به فدراسیون بسکتبال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عضو شورای اسلامی شهر گرگان در گفتگو با مهر مطرح کرد:
تیم شهرداری گرگان عملکرد درخشانی دارد/پیشنهاد به فدراسیون بسکتبال

ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان


شناسهٔ خبر: 2987980 - دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
استانها > گلستان

گرگان – عضو شورای اسلامی شهر و هیئت امنای تیم بسکتبال شهرداری گرگان از عملکرد نماینده گرگان در لیگ برتر بسکتبال تمجید کرد. محمد ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج تیم شهرداری گرگان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد تیم شهرداری گرگان در سال جاری بسیار مثبت بوده و کادرفنی بادانش در کنار بازیکنان پرتلاش نتایج درخشانی را رقم زده است. جرجانی افزود: حضور چنین بازیکنان باانگیزه ای در کنار تماشاگران پرشور و مشتاق، موجب کسب چنین نتایج شده است و هم اکنون تا پایان نیم فصل نخست از نظر امتیاز جزو دو تیم برتر کشور هستیم. وی با تاکید بر نقش حمایتی تماشاگران گرگانی بیان کرد: شما شاهد هستید که در هر بازی سه تا چهار هزار تماشاگر علاقه مند به تیم شهرداری به سالن می آیند و چنین تماشاگرانی در کشور بی نظیر هستند. وی تصریح کرد: در سال های گذشته شاهد بودیم که به علت بی تدبیری و شاید حرفه ای گری مربیان تیم های حریف، تماشاگران ما گاهی از کوره در می رفتند و با محرومیت هایی مواجه می شدیم. عضو شورای شهر گرگان ضمن تشکر از لیدرهای تیم شهرداری گرگان، گفت: رعایت اخلاق در سرلوحه رفتار هواداران قرار دارد و به فدراسیون بسکتبال پیشنهاد می دهم آنها را به عنوان بهترین تماشاگران کشور انتخاب کند. فدراسیون به طور ویژه از تماشاگران گرگانی تقدیر کند جرجانی خاطرنشان کرد: تماشاگران گرگانی برای حمایت تیم حتی به مشهد هم می روند و تیم را پیروز می کنند و برمی گردند که این کار، بسیار ارزشمند است و نشان می دهد مردم شهر گرگان به حدی به رشد و بالندگی رسیده اند که برای دریافت مطالبه حق خود و در کمال آرامش در شهرهای دیگر نیز حضور پیدا می کنند. وی خاطرنشان کرد: در کنار این مسائل باید از مدیریت بسیار خوب شهرداری گرگان نیز تشکر کنیم که به بهترین شکل از تیم حمایت کردند و با حمایت های مدیران ورزش و جوانان استان و شهرستان شرایط تیم را بهتر کرده است. به گفته وی، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، چگونگی مدیریت تماشاگر را به خوبی می داند که جای تشکر دارد. عضو هیئت امنای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ارتباط با حواشی بازی با تیم نفت آبادان و محرومیت تعلیقی تماشاگران گرگانی گفت: حرفه ای گری سرپرست تیم آبادان در آن بازی بسیار مشهود بود و فدراسیون به هیچ وجه نمی تواند تماشاگران ما را محروم کند چون تمام مستندات به طور کامل موجود است. محمد ابراهیم جرجانی افزود: فدراسیون برای آن بازی باید از تماشاگران ما به طور ویژه تقدیر کند زیرا سرپرست و سرمربی حریف بارها تماشاگران ما را تحریک می کردند اما هواداران با آرامش بازی را دنبال می کردند.

امکان انتشار قراردادها وجود دارد جرجانی ادامه داد: تماشاگران ما از نظر فرهنگی هم ارتقا پیدا کرده اند و باتوجه به اینکه بازی در ایام ماه های حرام برگزار می شود، با پرچم های سیدالشهدا (ع) وارد سالن می شوند که باید دست این هواداران را بوسید. وی درباره امکان انتشار قرارداد اعضای تیم شهرداری گرگان بیان کرد: خوشبختانه در سازمان شهرداری گرگان، شفاف سازی حرف نخست را می زند و شخص شهردار گرگان بر این مسئله تاکید دارد و نهادهای نظارتی نیز بر تمامی فعالیت های شهرداری نظارت می کنند. وی افزود: از شهرداری درخواست می کنم که در صورت صلاحدید قراردادها را در اختیار رسانه ها قرار بدهد و البته این را هم بگویم که امسال همه بازیکنان استحقاق دریافت مبلغ قرارداد خود را دارند چون واقعاً زحمت می کشند. گفتنی است؛ تیم شهرداری گرگان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال با کسب ۱۵ امتیاز پس از تیم های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن