تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806768790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدها بايد تكليف‌شان را با فتنه 88 مشخص كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نامزدها بايد تكليف‌شان را با فتنه 88 مشخص كنند
محمدرضا باهنر رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در نشست خبري روز گذشته خود در خصوص جلسات مختلف اصولگرايان با عناوين ائتلاف سه‌جانبه يا چهارگانه، خاطر نشان كرد: در همه جريانات سياسي براي وحدت تلاش مي‌شود، اما به دليل نداشتن چند حزب قدرتمند يا شناسنامه‌دار خسارت زيادي مي‌بينيم چراكه اصولگرايان، اصلاح‌طلبان و اعتداليون چند حزب قوي ندارند و حدود چهارپنجم فرصت گرم كردن تبليغات صرف ايجاد وحدت مي‌شود.
محمدرضا باهنر رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در نشست خبري روز گذشته خود در خصوص جلسات مختلف اصولگرايان با عناوين ائتلاف سه‌جانبه يا چهارگانه، خاطر نشان كرد: در همه جريانات سياسي براي وحدت تلاش مي‌شود، اما به دليل نداشتن چند حزب قدرتمند يا شناسنامه‌دار خسارت زيادي مي‌بينيم چراكه اصولگرايان، اصلاح‌طلبان و اعتداليون چند حزب قوي ندارند و حدود چهارپنجم فرصت گرم كردن تبليغات صرف ايجاد وحدت مي‌شود.
به گزارش تسنيم، دبير كل جامعه اسلامي مهندسين تأكيد كرد:جلسات مختلف اصولگرايان يك نقطه مشترك دارد و آن نيز تلاش براي رسيدن به وحدت است و هيچ كدام از اين گروه‌ها و جلسات محور محسوب نمي‌شوند. باهنر با بيان اينكه جلسات سه‌جانبه اصولگرايان يك سال طول كشيد، تصريح كرد: مذاكرات صورت گرفته بسيار مفيد است و بحث اصلي نيز همراهي و همدلي براي ايجاد وحدت بود.
وي همچنين درباره ائتلاف چهارگانه اصولگرايان كه شامل حجت الاسلام ناطق نوري، آيت الله مقتدايي، علي لاريجاني و ولايتي مي‌شود، گفت: چند نفر از افراد شركت كننده اين موضوع را تكذيب و اعلام كردند كه اين جلسات پايه ائتلاف نيست و بنا نيست به يك جريان تبديل شود.
رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه سخنان خود از نشست مشترك همه اصولگرايان خبر داد و گفت: اوايل هفته آينده اصولگرايان فراخوان عمومي خواهند داشت و همه جلسات سه‌جانبه، چهارجانبه و هشت‌نفره تجميع مي‌شوند.
باهنر درخصوص تعداد ليست‌هاي انتخاباتي طيف‌هاي سياسي نيز گفت: هدف‌ما وحدت صددرصدي اصولگرايان است اما به طور طبيعي به آن نمي‌رسيم ولي تلاش مي‌كنيم به 80درصد آن برسيم و اين به ميزان تلاش‌مان بستگي دارد، بنده معتقدم ليست مطرح در تهران بيش از دو ليست اصولگرايان و اصلاح‌طلبان نيست. وي افزود: ما هنوز به بحث سرليستي نرسيده‌ايم و فكر مي‌كنيم در ليست تهران حدود 100 نفر هستند كه قابل تأمل باشند و ملاك ما براي معرفي ولايتمداري، درستكاري و. . . است. وي در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنيم در خصوص اظهارات عطريانفر كه حزب كارگزاران را محوريت اصلاح‌طلبان عنوان كرده، گفت: همه به دنبال يك محور هستند و بر سر آن هم دعواست و كارگزاران يا اعتدال و توسعه يا يك حزب ديگر خود را محور و مركز مي‌دانند و در اصولگرايي نيز همينطور است.  نماينده مردم تهران در مجلس همچنين در خصوص لايحه شفاف‌سازي نمايندگان در مجلس گفت: در حال تلاش هستيم كه اين طرح به انتخابات برسد اما دو فوريت آن رأي نياورده است و دولت در ارسال اين لايحه تعجيل كرد.
باهنر همچنين در خصوص برخورد خودسرها با برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب، گفت: بنده هميشه اقدامات خودسرانه را محكوم كرده‌ام و روند غيرقانوني از هر دو طرف نيز محكوم است و دستگاه‌هاي امنيتي بايد با اين مسئله برخورد جدي كنند.
وي افزود: مجوزهايي كه توسط نهادهاي ذيربط صادر مي‌شود بايد كاملاً دقيق و حساب‌شده باشد و اگر كساني كه مجوز مي‌گيرند سياست‌هاي كلي نظام، قانون اساسي و ارزش‌هاي انقلاب را محكوم كنند، طبيعي است كه صادركنندگان بايد از آنها تعهد بگيرند و اگر به تعهد خود عمل نكردند بايد با اين افراد برخورد شود.
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان كرد: زماني نيروهاي تحكيم وحدت حتي اجازه سخنراني به آقاي ناطق نوري را ندادند و در مسجد را به روي ايشان قفل كردند يا زماني كه در دوره دوم نماينده مجلس بودم، برخي اصلاح‌طلبان بنده را بازداشت كردند كه البته چون حدشان پايين بود با آنها برخورد كرديم.
باهنر ادامه داد: زماني كه آقاي موسوي خوئيني‌ها دادستان بود، افرادي خودسر روي صورت خانم‌هاي بدحجاب اسيد مي‌پاشيدند كه آقاي ناطق نوري آن زمان وزير كشور بود و با عاملان اسيدپاشي برخورد كرد اما آقاي خوئيني‌ها مي‌گفت كه آنها بايد آزاد شوند، بنابراين در فرآيند تندروي‌ها ما از هر دو طرف شاهد رفتارهاي خودسرانه بوده‌ايم و كسي از اين مسئله دفاع نمي‌كند.
وي درباره ردپاي فرزند مهاجراني وزير دولت اصلاحات در گم شدن دكل نفتي و رويه قوه قضائيه در برخورد با اين موضوع و كرسنت يادآور شد: برخورد با مفسدان اقتصادي در دستور كار قوه قضائيه است و كارنامه آنها در اين زمينه خوب و قابل دفاع است و قوه قضائيه با اصلاح‌طلبان و اصولگرايان برخورد مي‌كند و از اين رو برخوردهايش سياسي نيست.
نايب‌رئيس مجلس با تأكيد براينكه سيستم كنترلي بايد به صورت سيستماتيك و با برنامه‌هاي قدرتمند الكترونيكي صورت گيرد، يادآور شد: اصل بر برائت است و در اين زمينه جديت خوبي در بين سه قوه ديده مي‌شود اما تا نقطه نهايي راه زيادي داريم.
وي در خصوص اظهارات كرباسچي براي يارگيري از جريان رقيب گفت: طبيعي است كه اصلاح‌طلبان به بخش نيروهاي ما طمع كنند، البته ما نيز همين كار را مي‌كنيم چراكه ما هم نيروهايي داريم كه اختلافاتشان قبيله‌اي است در صورتي كه اگر اختلافي وجود دارد بايد مبتني بر مواضع اقتصادي، سياسي و فرهنگي باشد، لذا بايد با استدلال و قدرت بيان جذب نيرو كنيم.
باهنر درباره حضور ناطق نوري در انتخابات نيز گفت: ما آقاي ناطق را سرمايه اصولگرايي مي‌دانيم اما برخي تصور مي‌كنند اگر او فعال شود يك اصلاح‌طلب خواهد بود در حالي كه اگر آقاي ناطق بيايد جريان اصولگرايي را مديريت مي‌كند اما هنوز مي‌گويد كه احساس تكليف نمي‌كنم و قطعاً كانديدا نمي‌شوم، او حتي از اينكه فعال سياسي هم شود ابا دارد.
دبيركل جبهه پيروان در پايان خاطرنشان كرد: فتنه يك فاجعه عظيم بود و از اين رو كساني كه كانديدا مي‌شوند بايد موضع خود را با فتنه مشخص كنند.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن