تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين عرضه گازوئيل ايران به مقصد عراق در رينگ بين‌الملل انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۳ب.ظ)
نخستين عرضه گازوئيل ايران به مقصد عراق در رينگ بين‌الملل انجام مي‌شود موج - نخستين عرضه گازوئيل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به مقصد عراق امروز از مبادي ساري و تبريز در رينگ بين‌الملل انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در جلسه معاملاتي امروز در کنار معاملات مداوم قراردادهاي سلف موازي استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در بازار فيزيکي بورس انرژي کالاهاي برش سنگين پتروشيمي جم، گاز بوتان صنعتي، گاز مايع صنعتي، گاز پروپان صنعتي و برش سنگين پتروشيمي بندر امام عرضه خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، آيزوفيد، آيزوريسايکل، حلال ۴۰۴، نفتاي سبک و نفتاي سنگين تصفيه نشده پالايش نفت شيراز و نفتاي سبک پالايش نفت تهران در رينگ داخلي و نفت‌گاز (گازوئيل) شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به مقصد عراق از مبادي ساري و تبريز در رينگ بين‌الملل مورد عرضه قرار خواهند گرفت.
اين گزارش مي‌افزايد: در جريان معاملات روز يکشنبه ۸ آذر، در بازار فيزيکي بورس انرژي ايران در رينگ داخلي کالاهاي حلال ۴۰۲ و ۴۱۰ پالايش نفت شيراز، آيزوريسايکل و نفتاي سنگين پالايش نفت تهران و حلال ۴۰۲ پالايش نفت کرمانشاه معامله شد.
در رينگ بين‌الملل نيز کالاهاي گاز مايع پالايش نفت آبادان به مقاصد افغانستان و پاکستان، گاز مايع خام ايلام، نفت‌گاز (گازوئيل) شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به مقصد افغانستان از مبادي ساري، اصفهان، مشهد و به مقاصد پاکستان و ترکيه به ترتيب از مبادي زاهدان و تبريز مورد عرضه قرار گرفتند.
کل معاملات صورت گرفته بر روي اين کالاها و عرضه‌هاي مازاد معادل ۱۱ هزار و ۷۵۲ تن به ارزش ۱۲۵ ميليارد و ۲۱۸ ميليون ريال بود و از نکات داراي اهميت معاملات اين روز مي‌توان به معامله بر روي همه عرضه‌هاي رينگ داخلي بازار فيزيکي اشاره کرد.
در اين روز همچنين در تابلو سلف موازي استاندارد برق بازار مشتقه نيز ۴ هزار و ۶۰۸ قرارداد در قالب ۶۱ معامله و معادل با ۷۳ هزار و ۲۷۲ مگاوات ساعت به ارزش ۲۷ ميليارد و ۳۱۶ ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت.
در ابتداي جلسه معاملاتي روز يکشنبه نمادهاي بار پايه، کم‌باري، مي‌انباري و بار پيک روزانه ۸ دي‌ ۹۴ گشايش‌ يافته و در پايان جلسه نيز نمادهاي بار پايه، کم‌باري، مي‌انباري و بار پيک روزانه ۱۲ آذر ۹۴ متوقف شدند.
همچنين در جلسه معاملاتي اين روز در سمت تقاضا ۱۷ شرکت توزيع و در سمت عرضه نيز ۱۲ نيروگاه توليد نيروي برق حضور داشتند. گفتني است: يکشنبه منابع مالي جديد جهت خريد برق شرکت‌هاي توزيع نيروي برق از بورس انرژي ايران به حساب آن شرکت‌ها واريز شده است.
بر اساس اين گزارش در جلسه معاملاتي اين روز در تابلو سلف موازي استاندارد نفت کوره بورس انرژي ايران، در مجموع پنج نماد، ۵ قرارداد به ارزش ۴۳ ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت. در مجموع ارزش کل معاملات قريب به ۱۵۲ ميليارد و ۵۷۸ ميليون ريال شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن