تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارگيري نخستين محموله بانکرينگ شرکت ملي نفت‌کش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۹:۵۶ق.ظ)
بارگيري نخستين محموله بانکرينگ شرکت ملي نفت‌کش ايران موج - مدير عامل شرکت ملي نفت‌کش ايران از بارگيري نخستين محموله بانکرينگ اين شرکت به وزن ۴۲ هزار تن خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت ملي نفت‌کش ايران، علي اکبر صفايي افزود: شرکت ملي نفت‌کش پيش از اين سالانه بيش از ۶۰۰ هزار تن سوخت مورد نياز ناوگان خود را از راه‌هاي مختلف و با پرداخت هزينه بالا تأمين مي‌کرد، اما؛ با دريافت مجوز بانکرينگ از وزارت نفت و دريافت مستقيم سهميه بانکرينگ، از اين پس با شرايط بهتري نسبت به سوخت‌رساني به کشتي‌هاي تحت مالکيت و اجاره خود در خليج‌فارس و درياي عمان، اقدام خواهد کرد.
مدير عامل شرکت ملي نفت‌کش ايران افزود: اين شرکت با در اختيار داشتن بزرگ‌ترين ناوگان کشتي‌هاي نفت‌کش جهان و به پشتوانه شش دهه فعاليت و تجربه در حوزه حمل‌ونقل دريايي مواد نفتي و دارا بودن ظرفيت‌هاي متنوع، اعم از سوخت‌رساني و تأمين خدمات جانبي کشتي‌ها، مي‌تواند علاوه بر تأمين نياز ناوگان خود، نسبت به فراهم کردن سوخت مورد نياز ديگر کشتي‌هاي تجاري و نفت‌کش که در آب‌هاي ساحلي کشورهاي خليج‌فارس تردد مي‌کند نيز اقدام و با ورود به بازار بزرگ بانکرينگ امارات، در اين حوزه هم نقش‌آفريني کند.
عضو هيأت مديره شرکت ملي نفت‌کش ايران اضافه کرد: اين شرکت مي‌تواند از طريق شرکت‌هاي زيرمجموعه خود که در حال حاضر فعال هستند، علاوه بر تأمين سوخت کشتي‌ها، نيازهاي تعميراتي، تأمين قطعات، آذوقه و خدمات مربوط به نقل‌وانتقال خدمه کشتي‌ها را نيز انجام دهد.
صفايي افزود: همچنين در آينده با برطرف شدن تحريم‌هاي يک‌جانبه و از سرگيري تردد کشتي‌هاي خارجي به بنادر ايران، شرکت ملي نفت‌کش ايران اين توانايي را دارد که به تأمين سوخت و ارائه خدمات جانبي به اين کشتي‌ها نيز اقدام کند تا به اين ترتيب سهم ايران از بازار بانکرينگ در خليج‌فارس هم به ميزان قابل قبولي افزايش يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن