تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات تزريق گاز به فاز نخست خط لوله ۳۰ اينچ غرب بندرعباس انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۶ب.ظ)
عمليات تزريق گاز به فاز نخست خط لوله ۳۰ اينچ غرب بندرعباس انجام شد موج - منطقه ۶ عمليات انتقال گاز با هدف گازرساني به صنايع غرب شهرستان بندرعباس، عمليات تزريق گاز به فاز نخست خط لوله ۳۰ اينچ غرب بندرعباس و پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس را عملياتي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، کرم گودرزي، مدير منطقه ۶ عمليات انتقال گاز، اظهار کرد: خط لوله ۳۰ اينچ غرب بندرعباس از خط لوله هفتم سراسري انشعاب گرفته شده است و وظيفه انتقال گاز به صنايع عمده و استراتژيک غرب استان هرمزگان را بر عهده دارد.
کرم گودرزي با اشاره به راه‌اندازي فاز نخست خط لوله يادشده براي تأمين انرژي صنايع غرب بندرعباس، افزود: در فاز نخست، انتقال گاز به پروژه مهم پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس از طريق خط لوله ۳۰ غرب بندرعباس انجام شده است.
وي ادامه داد: با تکميل اين خط لوله، صنايع غرب بندرعباس و منطقه ويژه اقتصادي و صنايع معدني از اين انرژي پاک برخوردار مي‌شوند که اين موضوع باعث افزايش ضريب پايداري انتقال گاز و تأمين انرژي صنايع غرب بندرعباس خواهد شد.
به گفته مدير منطقه ۶ عمليات انتقال گاز، اين پروژه که از سال ۹۳ آغاز شده بود با رعايت دقيق نکات و استانداردهاي خطوط لوله انتقال گاز، با همفکري و همراهي شرکت مهندسي و توسعه گاز ايران به عنوان مجري طرح و با هدف به حداقل رساندن نواقص، طي دو سال انجام شد که پس از هماهنگي با ديسپچينگ شرکت ملي گاز، تزريق گاز به خط لوله ۳۰ اينچ غرب بندرعباس و با هدف تأمين انرژي مورد نياز براي راه‌اندازي پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس، صورت گرفت.
گودرزي ضمن قدرداني از همکاري منطقه ويژه اقتصادي، شرکت‌هاي گاز استاني و شرکت مهندسي و توسعه گاز ايران، از بازديدهاي دوره اي کارکنان منطقه در بخش‌هاي مختلف و پايش مستمر وضع پيشرفت پروژه در راستاي اجراي دستورالعمل‌هاي تحويل و تحول خطوط لوله انتقال گاز خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن