تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813003176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلماني ها بيشترين سود را از توافق هسته اي خواهند برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۹ب.ظ)
وال استريت ژورنال: آلماني ها بيشترين سود را از توافق هسته اي خواهند برد موج - روزنامه وال استريت ژورنال با اشاره به استمرار تجارت برخي شرکت هاي آلماني با ايران در دوران تحريم نوشت: احتمالا اين شرکت ها از توافق هسته اي بيشترين سود را خواهند برد.
به گزارش خبرنگاربين الملل خبرگزاري موج، شرکت هاي آلماني به احتمال زياد بيشترين سود را بعد از توافق هسته اي از تجارت با ايران خواهند برد.
روزنامه وال استريت ژورنال با اعلام اين مطلب نوشت: بسياري از شرکت هاي آلماني در سال هاي اخير به تجارت خود با اين کشور ادامه مي دادند و احتمالا در حال حاضر نيز اين شرکت ها برنده تجارت با ايران خواهند شد.
بر اساس گزارش هاي اتاق بازرگاني ايران و آلمان، از سال قبل تا کنون 75 شرکت آلماني در تهران مشغول به کار بوده اند. اين شرکت ها از قبيل شرکت هاي محصولات آرايشي، ساخت وساز و اتومبيل که بيشتر آنها خصوصي بوده اند، مي توانند به حضور خود در ايران ادامه دهند زيرا روابط محدودي با آمريکا دارند و ايالات متحده نيز اهرم فشار چنداني روي اين شرکت ها ندارد.
با اين حال بسياري از شرکت هاي چند مليتي آلمان مثل زيمنس در آمريکا ثبت شده اند و انتخابي جز پذيرش محدوديت هاي آمريکا ندارند.
گفتني است؛ آلمان در بين سه کشور اروپايي حاضر در گروه 1+5 معتدل ترين مواضع را در خصوص برنامه هسته اي ايران اتخاذ مي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن