تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اجلاس بين المللي تغييرات آب و هوا در شرايط امنيتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۰ق.ظ)
آغاز اجلاس بين المللي تغييرات آب و هوا در شرايط امنيتي موج - اجلاس بين المللي تغييرات آب و هوا با حضور سران بيش از 150 کشور جهان از امروز در پاريس آغاز مي شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بيست و يکمين اجلاس بين المللي تغييرات آب و هوا از امروز (دوشنبه) در حالي در پاريس آغاز مي شود که مقامات 195 کشور جهان براي حضور در اين اجلاس اعلام آمادگي کرده اند. شب گذشته روساي جمهور چين و آمريکا نيز وارد پاريس شدند.
شرکت کنندگان در بيست و يکمين اجلاس بين المللي تغييرات آب و هوا (COP21) در پي تصويب يک معاهده جديد جهاني براي جلوگيري از تغييرات آب و هوايي در سطح کره زمين هستند.
لوران فابيوس، وزير امور خارجه فرانسه، که قرار است رياست اين اجلاس را نيز بر عهده داشته باشد، هدف از اين اجلاس را بررسي اقدامات لازم براي کاهش دماي کره زمين به کمتر از 2 درجه تا سال 2100 اعلام کرد.
بر اساس اعلام مسوولان برگزاري اجلاس، 150 کشور در اين اجلاس در سطح سران شرکت خواهند کرد. اين اجلاس بين المللي که بعد از حملات پاريس و در سايه تهديدات تروريستي در پاريس برگزار مي شود، تا روز 11 دسامبر ادامه خواهد داشت. پارلمان فرانسه بعد از حملات 13 نوامبر پاريس طرح سه ماه وضعيت فوق العاده در فرانسه را تصويب کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن