تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستين پارک فرشتگان «ديوار ۴۷» در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
مديرکل بهزيستي گيلان خبر داد افتتاح نخستين پارک فرشتگان «ديوار ۴۷» در گيلان موج-رشت-مدير کل بهزيستي گيلان از افتتاح نخستين پارک فرشتگان «ديوار ۴۷» در رضوانشهر در 12 آذر همزمان با روز جهاني معلولان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدرضا پارسي صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسيدن 12 آذر روز جهاني معلولان اظهار کرد: 15 درصد از جمعيت جوامع بشري دچار معلوليت هستند.
وي معلوليت را حاصل حوادث مختلف دانست و افزود: عوامل ژنتيکي، تصادف و...در معلوليت نقش دارد.
مدير کل بهزيستي گيلان با اشاره به اينکه همزمان با روز جهاني معلولان نخستين پارک فرشتگان «ديوار 47» در رضوانشهر افتتاح مي‌شود، بيان کرد: پارک مذکور براي نخستين بار در کشور راه‌اندازي مي‌شود.
به گفته پارسي، پارک فرشتگان «ديوار 47» براي بيماران سندروم دان است و ايده راه‌اندازي آن در رضوانشهر شکل گرفته است.
وي با بيان اين که انجمن سندروم دان سال گذشته در گيلان افتتاح شده است، تصريح کرد: در بانک اطلاعاتي بهزيستي تعداد 670 نفر سندروم دان در گيلان وجود دارد و 300 پرونده آنها به انجمن مذکور واگذار شده است.
مدير کل بهزيستي گيلان مهم‌ترين فعاليت انجمن مذکور را ارائه خدمات توانبخشي و کادر درماني به افراد بيمار سندروم دان عنوان کرد و گفت: افراد مذکور توانمندي ويژه‌اي در موسيقي دارند.
پارسي برخي از بچه‌هاي سندروم دان را در امر ورزش موفق دانست و خاطرنشان کرد: نايب قهرماني جهان را بين بچه‌هاي سندروم دان داريم.
وي تعداد معلولان گيلان بر اساس بانک اطلاعاتي اين نهاد را 36 هزار نفر ذکر کرد و يادآور شد: 36 هزار و 867 نفر معلول از خدمات بهزيستي استان استفاده مي‌کنند.
مدير کل بهزيستي گيلان در پايان از برگزاري جشنواره موسيقي معلولان در دهه فجر انقلاب اسلامي امسال در استان خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن