تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799135035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از اولين پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه صياد و ارتش/دو تونل شهري در مرحله انجام مطالعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۱ق.ظ)
بهره‌برداري از اولين پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه صياد و ارتش/دو تونل شهري در مرحله انجام مطالعات موج - معاون فني و عمراني شهرداري تهران با اشاره به بهره‌برداري از اولين پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه صياد و ارتش گفت: پروژه پل‌هاي تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه امام علي (ع) و شهيد صياد شيرازي از پروژه‌هاي اولويت‌دار است. 10 تقاطع غير هم‌سطح و پل در اين مسير ساخته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا جاويد اظهار داشت: با توجه به اجراي تعداد زيادي از پروژه‌هاي بزرگ شهري در سال‌هاي اخير به منظور توسعه زيرساخت‌ها و ارتقاي کيفيت زندگي در پايتخت و از آنجايي که اين پروژه‌ها بعد از انجام فرايند ساخت، نيازمند تهيه صورت وضعيت، تأييد و رسيدگي اسناد پروژه‌ها هستند، مدت زماني لازم است تا از اجراي پروژه بگذرد تا بتوان طلب پيمانکاران را داد.
معاون فني و عمراني شهرداري تهران با بيان اينکه از زمان اجرا و پايان پروژه تا پرداخت صورت وضعيت‌ها زماني سپري مي‌شود، افزود: به همين دليل مجموعه شهرداري تهران مانند ساير وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌هاي اجرايي بدهي‌هايي را به پيمانکاران خواهد داشت. خوشبختانه در سال جاري شوراي شهر تهران توجه خوبي را به پرداخت ديون پيمانکار و معوقات آنان داشته و با تصويب پرداخت وام، LCهاي داخلي و تهاتر با پيمانکاران از يک سو و از سوي ديگر افزايش بودجه نقدي به نسبت بودجه غيرنقدي در مقايسه با سال‌هاي گذشته اقدامات مطلوبي صورت گرفته است.
وي با بيان اينکه معاونت مالي و اقتصاد شهري شهردار تهران در اين زمينه ستاد ويژه‌اي را تشکيل داده است، ادامه داد: اين معاونت در تلاش است اولا با استفاده از تجربيات اداره کل حسابرسي شهرداري تهران مطالبات واقعي پيمانکاران را احصا و طبقه‌بندي کرده و در مرحله بعد متناسب با ميزان مطالبات، آن دسته از مطالباتي که کوچک است را به صورت نقدي و آن دسته از مطالباتي که حجم زيادي دارد به صورت تهاتر بپردازد.
به گفته معاون فني و عمراني شهردار تهران در حال حاضر اين ستاد تشکيل شده است و افق‌هايي را براي آينده مشخص کرده و فرايند آن در حال شکل‌گيري است.
جاويد درباره اينکه آيا شهرداري تهران شرايط ويژه‌اي براي پيمانکاراني که در شرايط ويژه و نياز مالي شديد هستند، در نظر گرفته است، بيان کرد: به نظرمي رسد که معاونت مالي در مواقعي که پيمانکاران دچار اضطرار خاصي مي‌شوند ضوابط و چهارچوب‌هايي را مشخص کرده است.
وي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به بهره‌برداري از اولين پل تقاطع غيرهمسطح بزرگراه صياد و ارتش توضيح داد: پروژه پل‌هاي تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه امام علي (ع) و شهيد صياد شيرازي از پروژه‌هاي اولويت‌دار امسال و سال آينده است. 10 تقاطع غير هم‌سطح و پل در اين مسير ساخته خواهد شد که يکي از اين تقاطع‌ها اخيرا به بهره‌برداري رسيده و اميدواريم تا پايان آذر پل دوم که در مسير غرب به شرق اين مسير است به بهره‌برداري برسد. همچنين ساير پل‌ها طبق برنامه زمان‌بندي تا پايان سال جاري و مابقي آن نيز تا پايان سال 95 به بهره‌برداري مي‌رسد.
معاون شهردار تهران همچنين درباره انجام مطالعات توسعه زيرساخت‌هاي شهري به عنوان يکي از طرح‌هاي ضروري پايتخت بيان کرد: همان‌طور که مي‌دانيد در شهر تهران در يک دهه اخير چهار تونل توحيد، رسالت، نيايش و اميرکبير ساخته و به بهره‌برداري رسيده است. بررسي‌ها نشان مي‌دهد روند ساخت تونل‌هاي شهري خوشبختانه در شهر تهران از نظر کمي و هم از نظر کيفي رضايت‌بخش است.
جاويد با اشاره به پايان علميات عمراني تونل شهداي غزه (حکيم) به عنوان پنجمين تونل شهري تأکيد کرد: تونل توحيد با توجه به اينکه از زير جنگل چيتگر مي‌گذرد، يونيک و ويژه است و از شاخص‌هاي زيست محيطي خوبي برخوردار است.
وي ادامه داد: همچنين تونل حکيم از نظر زمان اجرا نيز جزو تونل‌هاي خوب شهر تهران به شمار مي‌رود.
جاويد با بيان اينکه در برنامه آينده مديريت شهري در حال مطالعه در مورد دو تونل ديگر هستيم، توضيح داد: يکي از اين تونل‌ها تونل شهيد شوشتري است که در امتداد بزرگراه دولت‌آباد از آزادگان تا بزرگراه امام رضا (ع) و از آنجا تا بزرگراه شهيد ياسيني است، اما؛ به دليل وجود معارضان نظامي و زيست محيطي مانند جنگل سرخه حصار که يک منطقه حفاظت شده است؛ در حال بررسي است. دومين تونل هم تونل شهيد صياد شيرازي است که از ميدان سپاه تا بزرگراه آزادگان به طول 10 کيلومتر به صورت دو طبقه است که در حال طراحي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن