تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812886863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر
گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که نظر شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.
 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران خودروهای کلاسیک می دانند که برخی از مدل ها "خاص" هستند. همه ما در طول روز از خودروهایمان برای رفتن به سر کار، رساندن بچه ها به مدرسه و حمل و نقل لوازم مختلف استفاده می کنیم. 


از طرفی برخی خودروها امکاناتی بیشتر از حمل و نقل برای ما دارند. ماشین هایی که نماینده نهایت زیبایی این صنعت هستند و بیشتر افراد آن ها را معجزات مهندسی می دانند، خودروهایی که تجمل و سرعتشان را باید ستود.


از زمانی که انسان رانندگی با اتومبیل را تجربه کرد، این دست خودروها هم وجود داشتند. در تمامی سال ها همیشه شرکت هایی وجود داشته اند که برای پیشرف صنعت خودروسازی این سوال ها را از خود می پرسیدند، چقدر می توانیم این خودروها را سریعتر کنیم؟ تا چه اندازه بهتر می شوند؟ هر دوره تاریخی بهترین های خود را داشته است.


بسیاری از این مدل های خاص در تعداد محدودی ساخته شدند و از این تعداد، بسیاری در گذر تاریخ گم شدند. تنها تعداد انگشت شماری از این مدل ها هنوز وجود دارند، مدل هایی که در زمان خود رکورد شکن و خوش فرمان بودند. شما هم می توانید مالک این مدل ها باشید، که البته به قدرت خریدتان بستگی دارد.


گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که در زیر مجموعه ای از این خودروها را مشاهده می کنید:













































برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر
مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر
مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر
مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر
مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر





۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن