تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه دانشگاه آزاد ایلام در حوزه پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این دانشگاه جایگاه ممتازی در حوزه پژوهش دارد.
به گزارش تابناک ایلام، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این دانشگاه جایگاه ممتازی در حوزه پژوهش دارد.

شهرام مامی بعد از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با محتوا و نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley در واحد ایلام اظهار داشت: تمام جایگاه و موقعیت ممتاز یک دانشگاه با امتیازات و درجه رشد پژوهشی آن شناخته می شود و همین امر مهم ترین عامل در رنکینگ داخلی و بین المللی یک دانشگاه محسوب می شود.

وی گفت: باید برای بالا بردن فرهنگ پژوهش و تشویق و ترغیب دانشجویان و اساتید به ارتقای پژوهشی دانشگاه تلاش بیشتر و تدبیر بهتری شود.

مامی از زحمات ریاست واحد دکتر عباسی و سایر همکاران حوزه پژوهشی و فناوری و تقدیر و تشکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پایه های تولید علم و دانش در کشور باید با نشریات جهانی ارتباط نزدیک داشته باشد و از پایگاه های اطلاعاتی این نشریات نهایت بهره وری و استفاده مفید ببرد.

رئیس کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در خصوص برگزاری این کارگاه نیز گفت: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه دانشگاهی شده است بحث عدم ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن