تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌های متولی مبارزه با پدیده گرد و غبار هیچ طرحی را اجرا نکردند/مشکل همچنان پابرجاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان‌های متولی مبارزه با "پدیده گرد و غبار" هیچ طرحی را اجرا نکردند/مشکل همچنان پابرجاست
عضو فراکسیون محیط زیست: سازمان‌های متولی در مهار گردو غبار تاکنون از طرح‌های ارئه شده برای رفع این معضل، استقبال نکرده‌اند.

عدم استقبال سازمان‌ها از طرح‌های مهار گردو غبار
سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش پدیده گرد و غبار در کشور به دلیل بارندگی‌های چند روز اخیر بیان کرد: کاهش گرد و غبار موقتی بوده و نیازمند اقدامات جدی برای ریشه‌کن کردن این پدیده در کشور از سوی مسئولان مربوطه هستیم.


نماینده مردم شوشتر و گتوند اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که اقدامات مناسبی در خصوص مبارزه با پدیده گرد و غبار در خارج از کشور از سوی کشورهای محل بروز این پدیده صورت بگیرد. در داخل کشور نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته، اما بسیار ضعیف و ناکارآمد است که از آن جمله می‌توان هدایت آب در تالاب‌ها، تثبیت خاک‌ها و اراضی مستعد بروز پدیده گرد و غبار را نام برد.


وی با اشاره به عدم استقبال سازمان‌های متولی مبارزه با پدیده گرد و غبار از طرح‌های ارائه شده از سوی شرکت‌ها و اساتید بیان داشت: بعضی از طرح‌ها به مرحله تولید انبوه رسیده اما هیچ‌یک از سازمان‌هایی که توسط مصوبات هیئت دولت موظف به رفع این پدیده هستند، مجوزی برای آغاز کار این طرح ها صادر کردند.



وی در ادامه گفت: این سازمان‌ها و نهادها وظایف خود را به یکدیگر ارجاع داده و حتی یک طرح را برای رفع مشکل گرد و غبار اجرا نکرده‌اند و تنها به ارائه روش‌های قدیمی مانند مالچ‌پاشی که البته آن نیز فقط در حد قول و وعده باقی مانده، اکتفا کرده‌اند.


سادات ابراهیمی در پایان بیان داشت: زمان مناسب مبارزه با بیابان‌زدایی در همین ایام بارندگی می‌باشد و امیدواریم که سازمان‌های متولی مبارزه با پدیده گرد و غبار سریعتر عملیات اجرایی خود را در امر بیابان‌زدایی و همکاری با شرکت‌هایی که طرح و ایده مناسب دارند، به مرحله اجرا بگذارند.


انتهای پیام/


برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

متن طرح دوفوریتی الزام دولت به حفظ خطوط قرمز در اجرای برجام
اسامی 5 نماینده تاخیرکننده جلسه علنی امروز مجلس
«فراکسیون اعتدال» هفته آینده رسما اعلام موجودیت می‌کند+ اسامی 29 عضو
وعده‌های دولت به مردم خوزستان تا چه میزان عملیاتی شده است؟
گردوغبار زندگی در استان خوزستان را فلج کرده است/ اعتبارات حوادث غیرمترقبه استان به راهسازی در شمال کشور اختصاص پیدا کرده است





۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن