تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد فضاي رفاهي براي زائران در کشور عراق مهيا باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۲:۵۱ق.ظ)
آيت الله شهرستاني: بايد فضاي رفاهي براي زائران در کشور عراق مهيا باشد موج - قم - آيت الله شهرستاني گفت: حضور زائران ميليوني در عراق آرزوي ماست ولي نبايد از اين نکته گذشت که بايد فضاي رفاهي براي زائران نيز در اين کشور مهيا باشد و هميشه نمي توان روي مواکب ايجاد شده حساب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله سيد جواد شهرستاني در ديدار با معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور، رئيس سازمان حج و زيارت و استاندار قم گفت: سال به سال به جمعيت زوار حسيني(ع) افزوده مي شود و اين مساله عامل مهمي در اعتلا و رشد فرهنگ اهل بيت(ع) است.
وي افزود: زائران بسياري در حد فاصل ايام منتهي به اربعين از ايران و کشورهاي هم مرز ايران براي حضور در کربلا درخواست ويزا مي کنند که واقعا پاسخ دادن به اين حجم از تقاضا کار بسيار مشکلي است.
نماينده آيت الله العظمي سيستاني با ذکر اين مطلب که سفير عراق تلاش بسياري براي حل مشکلات مردم داشت، گفت: تدبير سفير عراق در اسکان کنسولگري عراق در مرز باعث رفع مشکلات بسياري از زائران بود.
وي گفت: حضور زائران ميليوني در عراق آرزوي ماست ولي نبايد از اين نکته گذشت که بايد فضاي رفاهي براي زائران نيز در اين کشور مهيا باشد و هميشه نمي توان روي مواکب ايجاد شده حساب کرد.
آيت الله شهرستاني خاطرنشان کرد: البته ذکر اين نکته ضروري است عراقي ها در ايام اربعين بسيار ويژه پذيراي زائران هستند وعشق به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در ايام اربعين در ميان عراقي ها موج مي زند و احترام بالاي مردم عراق به زائران اربعين حسيني را شاهد هستيم.
وي گفت: سال به سال بر جمعيت زائران اضافه خواهد شد و به همين دليل بايد هرساله براي رفع مشکلات آنها اقدامات بيشتري انجام داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن